poniedziałek, 26 października 2015

19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie 2015 - wrażenia + nasze targowe stosiki


    W zeszłym tygodniu odbyły się 19. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie, w których miałyśmy przyjemność uczestniczyć. Niestety, byłyśmy tam tylko w sobotę, ale lepszy rydz niż nic :D
     

     Muszę wyznać, że targi bardzo mi się podobały - ta atmosfera, ci ludzie, te ceny... a przede wszystkim TE KSIĄŻKI! Naprawdę, można tam było znaleźć dosłownie wszystko: książki - te znane i te ciężko dostępne, bookgeekowe gadżety i oczywiście autorów, do których trzeba było stać w kolejce nawet godzinę, ale zdecydowanie te kilka chwil z ulubionym twórcą oraz, oczywiście, podpis i dedykacja, wszystko wynagradzały.


     Jedynym minus było to, że hala, mimo swojej ogromnej wielkości, była za mała dla takiej rzeszy ludzi, i naprawdę momentami brakowało tlenu.

    Pomimo to, sobota 24.10 okazała się naprawdę świetnym dniem i jestem pewna, że za rok zrobimy powtórkę :D

~Ommy

Nasze targowe stosiki 


 

< zdobycze Ommy,
zdobycze Zapałki >

5 komentarzy :

  1. Wow, ale wam zazdroszczę! :D Super książki, większość jest na mojej liście "do przeczytania". <3

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłem, ale tyle książek co wy to nie kupiłem dziewczyny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, trzeba przyznać, że trochę nas poniosło :D

      Usuń
  3. Zazdroszczę Wam, zwłaszcza , ze było moje ulubione wydawnictwo (Moon Drive ). Za rok postaram się pojechać, a teraz zadowole się tylko Waszymi recenzjami :3

    OdpowiedzUsuń
  4. szalone dziołchy :D też byłam i jestem bardzo happy

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka