czwartek, 5 listopada 2015

FANTASTYCZNE ZWIERZĘTA I JAK JE ZNALEŹĆ, czyli słów kilka o tejże produkcji + cudowne zdjęcia z planu


"Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" - będzie to filmowa adaptacja książki pani J.K. Rowling o tym samym tytule, której to zrealizowania podejmuje się wytwórnia Warner Bros. W planach są trzy części. Premiera pierwszej przewidziana jest na 16 listopada 2016... 


Dlaczego tak długo?! Przecież ja do tego czasu tu uschnę i umrę z tęsknoty!


"W scenariuszu, który ma być pierwszym z serii, Rowling skupi się na postaci autora "Fantastycznych zwierząt i jak je znaleźć" Newtcie Scamanderze. Historia zacznie się w Nowym Jorku, siedemdziesiąt lat przed punktem wyjścia dla Harry'ego Pottera. Na Twitterze autorka zdradziła, że większa część filmu będzie jednak miała miejsce gdzie indziej. Oprócz głównego bohatera pojawi się także postać jego późniejszej żony, Porpentyny Scamander."

źródło: http://pl.harrypotter.wikia.com/wiki/Fantastyczne_zwierz%C4%99ta_i_jak_je_znale%C5%BA%C4%87_(film)
W głównego bohatera wcieli się mój ukochany Eddie Redmayne.

A teraz to, co najlepsze! Czyli przecudowne zdjęcia z planu i nie tylko.









Nie wiem jak Wy, ale ja nie mogę się już doczekać premiery, a przecież przed nami jeszcze rok czekania! Mam nadzieję, że nie jestem tutaj jedyną osobą, która tak się tym ekscytuje...? :)
Koniecznie napiszcie w komentarzach, co myślicie o zdjęciach!


~Ommy


8 komentarzy :

  1. Harry Potter to moja ulubiona książka i uważam , że jest cudownie napisana, a J.K. Rowling jest po prostu wspaniała, więc jestem pewna , że ta produkcja będzie świetna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam tak samo i nie mogę się już tego doczekać^^

      Usuń
  2. Nie miałam o tym pojęcia! To bedzie swietne, dziekuje Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno pójdę na to do kina, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. a myślałam, że nie będzie chudszej książki, z której powstanie tyle filmów (jak 3 części ekranizacji hobbita). nie mogę się doczekać premiery, jestem pewna, że pójdę zobaczyć. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, już się nie mogę doczekać! Tylko dlaczego tak długo?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas zadaje sobie to samo pytanie ;-;

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka