sobota, 14 listopada 2015

LIBSTER BLOG AWARD


Cześć. Otrzymałyśmy nominację od bloga houseofreaders.blogspot.com za co bardzo dziękujemy.


Pyt. 1 - Jaka seria/trylogia nie podobała Ci się na tyle, że nie sięgnęłaś po kontynuację?

Ommy: W moim przypadku taką serią była trylogia Delirium. Przeczytałam tylko pierwszą część i w miarę mi się spodobała, ale od tego czasu minęły prawie dwa lata, a ja nadal nie sięgnęłam po kontynuację, więc...

Zapałka: Na szczęście nie miałam okazji spotkać się jeszcze z taką serią.

Pyt. 2 - Wymień trzy rzeczy, których utrata byłaby dla Ciebie bardzo bolesna.

Ommy: Rodzina, moja domowa biblioteczka, dom.

Zapałka: Rodzina, najbliżsi przyjaciele, zdrowie

Pyt. 3 - Czy zdarzyło Ci się kiedyś wyżej ocenić ekranizację od książki?

Ommy: Tak, znacznie bardziej podobała mi się ekranizacja "Filarów ziemi" od książki. Chociaż książka też niczego sobie ;)

Zapałka: Tak. Bardziej spodobała mi się ekranizacja "Forresta Gumpa" niż książka, ale w przypadku Roberta Zemeckisa słowa "magia kina" nabierają prawdziwego znaczenia :)

Pyt. 4 - Czy grasz w jakieś gry komputerowe?

Ommy: Nope.

Zapałka: Nie.

Pyt. 5 - Wymień trzy ulubione seriale.

Ommy: Gra o tron, Wikingowie, Przygody Merlina.

Zapałka: Tylko trzy? :D No dobrze, więc : Arrow, Gra o tron i The walking dead.

Pyt. 6 - Jaka jest Twoja ulubiona książka i jakiego aktora/aktorkę widziałbyś w roli głównej, gdyby miała powstać ekranizacja?

Ommy: Kurde, ciężko jest wybrać tylko jedną ulubioną książka. Mam ich kilka, a skoro ekranizacja "Gry o tron" już jest to może powiem o... "Z mgły zrodzonym" autorstwa Brandona Sandersona. Do roli  Kelsiera, ze znanych mi aktorów, najbardziej pasowałby Travis Fimmel. Taaaak... To byłoby idealne <3

Zapałka:  Zgadzamjsza się z Ommy, wybór jest naprawdę ciężki, ale jeśli musiałabym wybrać byłby to "Czas Żniw" autorstwa Samathy Shannon. W rolę Jaxona Halla moim zdaniem idealnie wcieliłby się Benedict Cumberbatch <3

Pyt. 7 - Jaka była najnudniejsza książka jaką czytałaś?

Ommy: "Krzyżacy" - wyraża więcej niż tysiąc słów.

Zapałka: Najnudniejsza...Zdecydowanie "Stary człowiek i morze" autorstwa Ernesta Hemingwaya. Rozumiem, że autor chciał pokazać czytelnikom ważne wartości, ale główny bohater przez 3/4 książki trzymał rybę na żyłce i opisywał swoje uczucia!

Pyt. 8 - Czy zdarzyło Ci się zarwać noc czytając jakąś książkę? Jeśli tak, to z jaką powieścią?

Ommy: Coś takiego zdarzyło mi się już kilka razy. Ostatnio chyba z "Czasem żniw"...

Zapałka:  Tak, były to "Czas żniw", "Gra o tron" i "Przez burzę ognia".

Pyt. 9 - Czy kiedykolwiek podobało Ci się jakieś opowiadania, na tyle, że pragnęłaś przeczytać kontynuację w postaci pełnowymiarowej książki?

Ommy: Hmm... Nie przypominam sobie niczego takiego...

Zapałka: Nie.

Pyt. 10 - Gdybyś wygrała sto milionów złotych, co byś zrobiła?

Ommy: Głupie pytanie. Kupiłabym mnóstwo książek, następnie rzuciła to wszystko w cholerę i wyjechała w Bieszczady. Tam wiodłabym żywot pustelnika. Wszystko, co bym robiła to jadła, spała i czytała. No i, oczywiście, pisała posty na bloga.

Zapałka: Odpowiem tak, aby się nie rozpisywać... Zaszalałabym w każdym tego słowa znaczeniu :D

Pyt. 11 - Jakie jest Twoje ulubione przysłowie? 

Ommy: Nie mam ulubionego przysłowia.

Zapałka: Tak naprawdę to bardziej powiedzenie : Wybierz swoją drogę, ale najpierw spróbuj wszystkiego ;)

Nominujemy :

Pytania :
1. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
2. Czytasz kilka książek naraz? Jeśli tak to ile?
3. Jak jest Twoja ulubiona seria i za co ją tak pokochałaś?
4. Czy była taka książka, którą zaczęłaś czytać, ale jej nie dokończyłaś, gdyż była zbyt nudna? Jeśli tak to jaka?
5. Wolisz kupować książki czy wypożyczać z biblioteki? Dlaczego?
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
7. Jaki jest Twój ulubiony gatunek książek? (np. historyczne, kryminały)
8. Czy masz jakieś podpisane przez autorów książki? Jeśli tak to jakie? 
9. W jaki sposób układasz swoje książki na półkach? (np. alfabetycznie, kolorami)
10. Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka? Za rolę w jakim filmie go/ją pokochałaś?
11.  Jaki tytuł nosiła ostatnia książka, którą kupiłaś?

-Zapałka & Ommy




7 komentarzy :

  1. OMG!
    W pierwszej kolejności, dzięki za nominację :)
    (My też was nominowałyśmy, ale post jest w trakcie tworzenia),
    Po drugie DLACZEGO MI NIE MÓWIŁAŚ, ŻE LUBISZ PRZYGODY MERLINA?!
    JA MAM WSZYSTKIE SEZONY ZA SOBĄ <3333
    Co do Walking Death i Gry o Tron obejrzałam 1 sezon i w wakacje postaram się nadrobić zaległości ;)

    Świetny tag, i hmm, zadbam o to, żeby było ich więcej u Was ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jacie, dziękujemy <3 Musisz nadrobić, musisz :D

      Hahaha, bardzo dziękujemy :*

      Usuń
    2. Ja też wszystkie odcinki obejrzałam i od tego czasu me serce krwawi z tęsknoty </3

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za odpowiedzi :)
    Seriale Walking Dead oraz Gra o tron również należą do moich ulubionych. Cumberbatch brzmi bardzo ciekawie w roli Jaxona Halla.
    Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, my również dziękujemy ;)
      Zgadzam się <3
      Buziaki ;*

      Usuń
  3. Co do Bendicta nie mogę się zgodzić , ponieważ wyobrażam co sobie starszego xd A jeśli chodzi o seriale , to myślałam , że wymienisz też Pamiętniki Wampirów , albo Pretty Little Liars, Zapałko :D
    Bardzo podobał mi się ten post i mam nadzieję , że będzie więcej tego typu, bo miło jest, gdy możemy Was lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie już widzę go z laską Jaxona :D Hmmm chciałam wymienić, ale bardzo dawno ich nie oglądałam i tak jakoś wyszło <3
      Ooooooo dziękujemy bardzo, postaramy się o to :*

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka