czwartek, 31 grudnia 2015

PODSUMOWANIE GRUDNIA :)


Grudzień był miesiącem Świąt i prezentów. Dlatego nasze domowe biblioteczki znacznie wzbogaciły się o kolejne książki :) W naszym mieście odbyły się też Targi Dobrej Książki, na których również co nie co upolowałyśmy.


ZAPAŁKA


Pierwszy stos, od góry :

- "Bezlitosne ostrze pamięci" - Laurie Halse Anderson (za książkę dziękuję wydawnictwu Lucky) recenzja
- "Lawendowy poranek" - Jude Deveraux (za książkę dziękuję wydawnictwu Lucky)
- "Smocza Droga" - Daniel Abraham (zakup własny)
- "Ekspozycja" - Remigiusz Mróz (dostałam w prezencie)
- "Bazar złych snów" - Stephen King  (dostałam w prezencie)
- "Cień i Kość" - Leigh Bardugo (dostałam od naszej kochanej Ommy)
- "Endgame - wezwanie" - James Frey (zdobyłam na targach)
- "Dziewczyna, która igrała z ogniem" - Stieg Larsson (zdobyłam na targach)
- "Wszechświaty - Pamięć" - Leonardo Patrignani (dostałam w prezencie)
- "Vango - uciekaj albo giń" - Timothee de Fombelle (zakup własny)

Drugi stos, od góry :

- "Pusty dom Sherlocka" - grupa Sherlockology (zakup własny)
- "Obca" - Diana Gabaldon (dostałam w prezencie)
- "Drżenie" - Maggie Stiefvater (zakup własny)
- "Światło którego nie widać" - Anthony Doerr (dostałam w prezencie)
- " Przepowiednia dla Romanowów" - Steve Berry (zdobyłam na targach)
- "Obietnica krwi" - Brian McClellan (dostałam w prezencie)
- "Dżoker" - Michał Piedziewicz (za książkę dziękuję wydawnictwu MG)
- "Oczyszczenie" - Andrew Miller (zakup własny)
- "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" - sir Arthur Conan Doyle

OMMY



Od góry:
  • "W objęciach gwiazd" Oliwia Tybulewicz {książka od wydawnictwa Lucky} recenzja
  • "Pół świata" Joe Abercrombie {prezent od św. Mikołaja ;) }
  • "Piąta fala" Rick Yancey {zakup własny}
  • "Powrót niedoskonały" Marcin Bruczkowski {prezent świąteczny od Zapałki <3}
  • "Szklany tron" Sarah J. Maas {prezent świąteczny}
  • "Lato koloru wiśni" Carina Bartsch {zakupione na targach}
  • "Próba" Eleanor Catton {zakup własny}
  • "Vango. Uciekaj albo giń" Timothee de Fombelle {prezent świąteczny od Zapałeczki}
  • "Bohater wieków" Brandon Sanderson {zakup własny}


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :D 

Ommy & Zapałka 

14 komentarzy :

  1. Wow - nie wiem na czym oko zawiesić! Niesamowite książki! Przeogromnie zazdroszczę Sandersona i Mroza.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nasze perełki :D
      Bardzo dziękujemy!

      Usuń
  2. Niesamowite książki! W szczególności zazdroszczę Ci "Światła, którego nie widać", bo jak na złość, kiedy w końcu przekonałam się do jej przeczytania, to akurat została w bibliotece wypożyczona na całe dwa miesiące. Z chęcią przygarnęłabym też "Cień i kość", który już został mi polecony przez naprawdę wiele osób...
    Zapraszam na moje podsumowanie roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uda Ci się jakoś zdobyć :D
      Z chęcią zajrzymy <3

      Usuń
  3. Wow, zazdroszczę Wam tylu książek. W mojej szafeczce by się nawet tyle nie zmieściło :3 :( :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego trzeba powiesić nowe półeczki :D <3

      Usuń
  4. Łał tyle wspaniałych książek, że aż Ci zazdroszczę *_*
    Życzę Wam zaczytanego Nowego Roku :)
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosy:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łuhuhuuhuhu!!!!
    Gratuluję nabycia zarąbistych ksiązek :D
    Ja z ww mam jedynie "Pusty dom Sherlocka Holmesa" i "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuujemy <3
      Ja już nie mogę się doczekać przygód Sherlocka :D

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka