niedziela, 7 lutego 2016

STYCZEŃ 2016 - stosiki


Pierwszy tydzień lutego już za nami, a więc czas na styczniowe stosiki! Jak mogliście zobaczyć tutaj, w grudniu przybyła do nas cała moc książek, dlatego w tym miesiącu dałyśmy sobie trochę na
wstrzymanie ;)




Zapałka:

-"Uwięziona w bursztynie" - Diana Gabaldon (zakup własny, na który tak dłuuuugo czekałam <3)
-"Duma i uprzedzenie" - Jane Austen (zakup własny, cudowne wydanie)
-"Wichrowe wzgórza" - Emily Bronte (zakup własny) 





Ommy:

- "Kołysanka" Sarah Dessen (od wydawnictwa HarperCollins) recenzja
-  "Pod Wędrownym Aniołem" Joanna M. Chmielewska
(od wydawnictwa MG)

8 komentarzy :

  1. A ja właśnie czytam "Wichrowe wzgórza", a "Dumę i uprzedzenie" mam w planach w najbliższych kilku tygodniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie się podobać :)

      Usuń
  2. "Wichrowe wzgórza" mam nadzieję przeczytać w tym miesiącu.
    Strasznie zazdroszczę "Dumy i uprzedzenia" :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Świecie Książki jeszcze są, można kupić :D

      Usuń
  3. "Wichrowe wzgórza" przede mną. Zamierzam je przeczytać w przyszłym tygodniu. <3

    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki sam plan :* Mam nadzieję, że spodoba nam się.

      Usuń
  4. To wydanie "Wichrowych Wzgórz" i "Dumy i uprzedzenia" są prześliczne :3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka