niedziela, 14 lutego 2016

TOP5 moich OTP


Dziś Walentynki! Z tej okazji przygotowałam dla Was ranking najbardziej shippowanych przeze mnie par książkowych, czyli zapraszam na moje OPT (one true parring). 


Źródło zdjęcia




5. Piąte miejsce w moim rankingu zajmują Claire Randall oraz Jamie Fraser, czyli bohaterowie serii "Obca" autorstwa Diany Gabaldon. Za mną dopiero pierwszy z ośmiu tomów, więc jestem świadoma, że wiele może się wydarzyć, a bardzo jestem ciekawa ich dalszych losów. 







4. Czwarte miejsce zajmują Aaron Warner i Julia Ferrars, którzy są bohaterami "Dotyku Julii" autorstwa Tahereh Mafi. Tak wiem, Adam też jest cudowny, ale kto śledzi naszego bloga, ten wie, że mam słabość do czarnych charakterów. 






Źródło zdjęcia



3. Trzecie miejsce na podium zajmują Darkling oraz Alina Starkov z Trylogii Grisza autorstwa Leigh Bardugo. Sytuacja jest bardzo podobna jak w poprzedniej pozycji. Uwielbiam Mala, ale... to Darkling jest ten zły. Do przeczytania pozostał mi ostatni tom trylogii, więc wciąż mam szczerą nadzieję, że władca ciemności pokaże miękkie serduszko. 





Źródło zdjęcia




2. Nie mogłam zrobić inaczej... wybaczcie. Drugie miejsce na podium jest ex aequo. Wspaniali Perry i Aria z "Przez Burze Ognia" autorstwa Veroniki Rossi, których połączyła miłość pomimo pochodzenia z całkowicie innych światów.





Żródło zdjęcia




2. Pan Darcy i Elżbieta Bennet, czyli główni bohaterowie "Dumy i uprzedzenia" autorstwa Jane Austen. Uwielbiam tę parę i to jak na siebie wpłynęli. Od początku wiedziałam, że będą razem :). 






Źródło zdjęcia
Źródło zdjęcia


1. UWAGA! Pierwsze miejsce w moim OTP zajmują Arcturus Mesarthim (Naczelnik) oraz Paige Mchoney, bohaterzy "Czasu żniw" autorstwa niezwykłej Samanthy Shannon. Są niesamowici! Ich miłość, chęć walki... Mój książkowy kac rośnie z dnia na dzień w oczekiwaniu na kolejny tom, który ma ukazać się dopiero w listopadzie...




A jak wyglądałoby Wasze OTP? Zaczytanych Walentynek! 

-Zapałka


7 komentarzy :

  1. Robiłam u siebie podobne zestawienie, także jak jesteś ciekawa to zapraszam ;). Też mam słabość do tych 'złych' :D. Uwielbiam Julię i Warnera oraz chętnie zobaczyłabym razem Alinę i Darklinga, tylko że Mal głównie mnie irytuje... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Julię i Warnerem i z Adamem,więc wciąż się nie mogę zdecydować, którego wybrać xd Ja na 4 miejscu dałabym Quentina i Margo z Papierowych Miast, na 3 Harry'ego i Ginny z Harry'ego Pottera, na 2 Mię i Adama z Zostań, jeśli kochasz, a na 1 Americę i Maxona z Rywalek !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam tych wszystkich bohaterów, ale przeczytam "Rywalki" <3

      Usuń
    2. Serdecznie polecam te książki :3

      Usuń
  3. Z tego zestawienia znam tylko Julię i Warnera i oczywiście Pana Darcego oraz Elżbietę z dumy i uprzedzenia, którą właśnie kończę :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka