poniedziałek, 29 lutego 2016

WRAP UP - luty 2016

Luty już za nami, czas na małe podsumowanie. Czy uważam go za miesiąc udany? Tak, chociaż mogło być lepiej, miałam w planie przeczytać jeszcze jedną książkę ("Wichrowe wzgórza"). Nie zmienia to jednak faktu, że jestem bardzo zadowolona z mojego lutowego WRAP UPU :)

1. "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen ★★★★★★★★★★ - recenzja
2. "Szturm i grom" - Leigh Bardugo ★★★★★★★★★✩ - recenzja
3. "Ruina i rewolta" - Leigh Bardugo ★★★★★★★★★★ recenzja
4. "Oczyszczenie" - Andre Miller  ★★★★★✩✩✩✩✩
5. "Pętla" - Faye Kellerman ★★★★★★★✩✩✩ - recenzja


Najlepsze cytaty:
1. "Świat cierpi na brak mężczyzn, szczególnie tych, którzy są cokolwiek warci" ~ "Duma i uprzedzenie" - Jane Austen
2.  "[..,] A co z tobą, Sturmhondzie? Skąd ty pochodzisz? Korsarz wyszczerzył zęby w uśmiechu. [...] - Moja matka była ostrygą - mrugnął okiem - a ja to perła. Odmaszerował gwiżdżąc fałszywie." ~ "Cień i kość" - Leigh Bardugo
3. "To proste. Podobne wzywa podobne" ~ "Ruina i rewolta" - Leigh Bardugo
4. "Z czasem każdy z nas odsłoni swoje prawdziwe oblicze" ~ "Oczyszczenie" - Andrew Miller
5. "Nawet najinteligentniejsze osoby zdolne są do popełniania niewyobrażalnych głupstw" ~ "Pętla" - Faye Kellerman

Podsumowując...
  • przeczytałam 5 książek
  • przeczytałam 2141 stron (średnio około 74 dziennie)
  • napisałam 5 recenzji (+ tagi, zabawy itp; łącznie 12 postów)
  • kupiłam tylko jedną książkę (nie wiem jakim cudem TYLKO jedną, ale jestem z siebie dumna :D) + egzemplarz recenzencki od wydawnictwa HarperCollins Polska, za który serdecznie dziękuję. 

A jak wyglądał Wasz luty? Pochwalcie się w komentarzach! :)

-Zapałka

22 komentarze :

  1. Świetne podsumowanie. Muszę w końcu przeczytać "Dumę i uprzedzenie", ale niestety ostatnio nigdzie nie mogę zdobyć wydania z Angielskiego ogrodu z obwolutą - smuteczek:(
    Życzę udanego marca!
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Musisz, naprawdę cudowna książka. Wiesz, ja ostatnio widziałam takie wydanie w Świecie Książki ;)
      Dziękuję i nawzajem! <3

      Usuń
  2. U mnie też 5 przeczytanych książek na koncie, ale na szczęście wszystkie były warte uwagi :) Gratuluję lutowych wyników i życzę powodzenia w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety straszny wynik w czytaniu! Mam nadzieję, że w marcu się poprawię :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/02/collide.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się każdy ma gorszy miesiąc ;) Na pewno Ci się uda!

      Usuń
  4. Podoba mi się to wydanie "Dumy i uprzedzenia". Naprawdę urocze *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się <3 Jak i inne książki z Angielskiej Serii :)

      Usuń
  5. Super wyniki, oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  6. 12 postów... zaczynam się zastanawiać, czy wrzucanie moich co 3 dni (10 na miesiąc) to przypadkiem nie za rzadko...? Z drugiej strony, wole mieć ciągłość, niż przerwę... I zdecydowanie, miałaś pozytywny miesiac ;D
    http://drewniany-most.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to świetny wynik! :D Powiem szczerze, że zwykle dodaję posty rzadziej, ten miesiąc był jakiś wyjątkowy :) Dziękuję <3

      Usuń
  7. "Dumę i upierzenie" koniecznie muszę kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Duma i uprzedzenie" dopiero przede mną. Z Twojej oceny wnioskuję, że warto :) Dodaję do obserwowanych.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Duma i uprzedzenie to jedna z moich ulubionych książek. Można czytać kilka razy i się nie nudzi :)
    Pozdrawiam,
    SzumiąBooki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojoj "Oczyszczenie" tak źle wypadło? A ja mam w planach niedługo... hm...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiadało się dobrze, ale im dalej tym gorzej... Poza tym, bardzo mroczna powieść.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka