czwartek, 10 marca 2016

Internetowe księgarnie, w których kupisz najtaniej


Z doświadczenia wiem, że duży odsetek moli książkowych, jak i blogerów ma słabość do gromadzenia na półkach ulubionych książek. Wiem też, że często zdarza się liczbie książek kupionych przewyższyć te przeczytane ;) Wcale nie jestem przeciwniczką kupowania w księgarniach stacjonarnych, wiem jak ogromną sprawia to przyjemność. Na zakupach internetowych można jednak sporo zaoszczędzić. Dlatego zrobiłam przegląd księgarni internetowych i wybrałam 5, które cieszyły się najlepszymi opiniami i najniższymi cenami!


1. czytam.pl



Oferują szeroki wybór książek ze stałą zniżką około 35%, a koszt dostawy zaczyna się już od 2,99 zł. Jedyny minus to długi okres realizacji zamówienia. Nie wiem czy jest tak zawsze, ale ja na swoje czekałam ponad tydzień. 

2. aros.pl



Za książkę zapłacicie tu ze zniżką zaczynającą się od 10 zł, a sięgającą nawet połowy ceny okładkowej! :D Zamówienia realizowane są błyskawicznie, a kontakt z obsługą klienta jest bardzo dobry (odpowiadają na każde zapytanie).


3. bonito.pl



Bonito i Aros mają tego samego właściciela więc można powiedzieć, że to właściwie to samo. Jedyna różnica polega na tym, że Bonito to księgarnia, Aros to dyskont, dlatego w Arosie możecie znaleźć książki jakieś 5% taniej. 

4. ksiazkaiprezent.pl



Czym ta księgarnia różni się od innych? Za każde 10 zł otrzymujemy 1 punkt. Zebrane punkty można wymieniać na prezenty :). Oprócz tego, do każdego zamówienia dołączony jest zestaw kolorowych zakładek, a któż ich nie uwielbia? Generalnie stały rabat wynosi około 35%. 

5. niePrzeczytane.pl 




Ceny niesamowite! Chyba najniższe... Jedyny minus jest taki, że zamawiając przez Pocztę Polską, nie ma możliwości dostawy do domu, towar trzeba odebrać w placówkach, ale wiem, że dla zapalonych czytelników, to nie jest żadna przeszkoda ;).

Porównajmy ceny :) 

"Ta dziewczyna" - Colleen Hoover

cena okładkowa : 34,99 zł

aros.pl: 24,49 zł
czytam.pl: 21,47 zł
bonito.pl: 22,74 zł 
niePrzeczytane.pl: 20,12 zł 
ksiazkaiprezent.pl: 23,12 zł



Mam nadzieję, że niniejszy post okazał się dla Was przydatny i kto wie? może co nieco zaoszczędzicie :) Która księgarnia z powyższych jest Waszą ulubioną? A może korzystacie z innych miejsc? Odpowiedzcie w komentarzach.

-Zapałka

30 komentarzy :

  1. nieprzeczytane nie ma dostawy do domu przez pocztę faktycznie. Dla mnie akurat to nie problem, bo zawsze zamawiam kurierem. Jedyny problem z nieprzeczytane mam taki, że zawsze są jakieś problemy z zamówieniem, a to nie mają tej książki, a to to jakiś inny problem, przez co wysłanie paczki się opóźnia. W ostatni poniedziałek zrobiłam tam zamówienie i miało zostać wysłane wczoraj, a tu ani widu, ani słychu :/ Odkąd odkryłam nieprzeczytane tylko raz bardziej opłacało mi się kupić gdzie indziej - dokładnie na arosie, wtedy była promocja 35% na wszystkie powieści. I paczka została wysłana następnego dnia (co jest dużym plusem dla osoby niecierpliwej). Jednak to był wyjątek, zazwyczaj na nieprzeczytane jest taniej :) Poza tym zdarza mi się coś kupić na bonito czy w innych księgarniach, ale bardzo sporadycznie. Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne problemy z księgarnią dadada.pl, dlatego jej nie mogę polecić :/ Jednak jeśli chodzi o ceny, to nieprzeczytane.pl jest bezkonkurencyjne. Hahahah, to prawda, ja należę do tych niecierpliwych osób :D

      Usuń
    2. Bardzo nam przykro, że trafiło na Panią, jeśli chodzi o problemy z realizacją zamówienia ;( zdarzają nam się rzadko - może da się Pani przekonać do ponownej wizyty? :)

      Usuń
    3. Jeśli znajdę jakąś ciekawą ofertę, to oczywiście skorzystam ;)

      Usuń
  2. Przecież na nieprzeczytane.pl jest i kiosk Ruchu, paczkomaty i kurier :) Ta strona i czytam.pl to gdzie najczęsciej zamawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście masz rację :D Chodziło mi o to, że zamawiając przez Pocztę Polską jest tylko możliwość odbioru w placówce, ale oczywiście są dostępne inne opcje dostawy ;)

      Usuń
  3. Super! Niesamowicie wyczułaś kiedy dodać taki post, ponieważ zastanawiam się z której księgarni skorzystać. Zastanawiam się pomiędzy Arosem, Bonito a Matrasem :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc! <3

      Usuń
  4. Jak to? Mi z nieprzeczytane.pl zawsze przywożą do domu. Ta księgarnia powinna znaleźć się na pierwszym miejscu, ponieważ jest najtańsza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, oczywiście jest możliwość dostawy do domu, ale nie przez Pocztę Polską ;) To prawda, ceny są najniższe :D

      Usuń
  5. Ja kupuję na allegro, ale bardzo zainteresowała mnie księgarnia ksiazkaiprezemt ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allegro też ma bardzo ciekawe oferty :D

      Usuń
  6. Polecam także księgarnię inbook.pl, często zamawiam tam książki i ceny są świetne. Bardzo często można znaleźć tam duże promocje :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, dziękuję. Jestem pewna, że wypróbuję :D

      Usuń
  7. Ze wszystkich wymienionych przez Ciebie korzystam. Czasami można skorzystać z naprawdę dobrych okazji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupuję książek w internecie, wolę stacjonarne antykwariaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że sprawia to ogromną przyjemność :)

      Usuń
  9. Bardzo przydatny post! Do tej pory zakochana byłam w aros.pl (dosłownie do chwili przeczytania tego postu ;)). Na pewno nie zrezygnuję z kupowania tam całkowicie, ale otworzyłaś mi oczy na to, że gdzieś, gdzie nie zaglądam może być taniej.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :D Aros.pl to bardzo dobra księgarnia internetowa, ale na innych można czasami znaleźć ciekawsze oferty. Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Ostatnio korzystam tylko z czytam.pl, jest to najlepsza księgarnia internetowa w jakiej miałam przyjemność zamawiać. Zero problemów a zamówienia są realizowane ekstremalnie szybko (w poniedziałek wieczorem zamawiam w środę rano paczka jest u mnie za co też chwalę PP bo zawsze zamawiam pocztą). Z nieprzeczytane.pl korzystałam raz i byłam niezadowolona, też ogromny minus za to, że nie mają dostawy pocztą do domu (mieszkam na wsi i mam do wyboru albo pocztę albo kuriera gdzie kurierem przy małej ilości książek jaką zamawiam się totalnie nie opłaca). Kiedyś też raz zdarzyło mi się zamówić coś na ksiazkaiprezent ale to również było jednorazowe zamówienie :) Cieplutko pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, bardzo dziękuję za Twoją opinię! Jestem człowiekiem niecierpliwym, więc szybkość realizacji zamówienia ma dla mnie spore znaczenie :D Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za ten post! :D Muszę skorzystać z którejś z nich, bo oferty są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam dużo dobrego o nieprzeczytane.pl, ale niezły też jest platon24 - ceny w tej księgarni również są niskie :)
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, muszę go wypróbować :D Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie posty. Są bardzo przydatne. Na pewno zasugeruję się twoimi propozycjami przy zamówieniu.
    Pozdrawiam :)

    http://wszystkocowiemoksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  14. Ja kupuję na nieprzeczytane i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z nieprzeczytane.pl zamawiałam już kilka razy i jestem bardzo zadowolona :). Nie tylko mają obłędnie niskie ceny, ale także bardzo duży wybór. W tym tygodniu także zamierzam zrobić u nich zakupy :).
    Bardzo niskie ceny są także na oczytani.pl oraz dedalus.pl , jednak jeszcze nie zdążyłam nic u nich zamówić.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka