czwartek, 24 marca 2016

MEDYCZNY TAG

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z Medycznym Tagiem :D Nominację, za którą bardzo serdecznie dziękuję, otrzymałam od Meredith. Do dzieła!

Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie cię uśpiła
Taką książką zdecydowanie jest "Stary człowiek i morze". Wiem, że celem autora było pokazanie czytelnikowi ważnych wartości, ale dlaczego w taki nudny sposób? 

Diagnoza - smutna książka
Czytając "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender", niejednokrotnie miałam łzy w oczach. To nie zmienia faktu, że wzbudziła we mnie również milion innych emocji... :)

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji 
"Kasacja" - nagły zwrot akcji i ogromne zaskoczenie. Nic więcej nie powiem, żeby przypadkiem nie wyjawić za dużo. Przekonajcie się sami :) 

Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz

Ponownie "Stary człowiek i morze"? Nie, nie będę się powtarzać ;) Tak naprawdę, to nie przypominam sobie książki, która tak bardzo by mi się nie podobała. Jak dla mnie, każda powieść ma w sobie jakieś plusy  (autor musiał przecież wpaść na jakiś, jego zdaniem genialny pomysł, żeby napisać książkę) i nawet jeśli mnie nie porwała, to po prostu nie umiem jej znielubić. 

Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią
Gra o tron. Nic dodać nic ująć...

Operacja - książka, przy której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia
Czytając "Cień i kość" (jak i kolejne tomy tej cudownej trylogii) praktycznie nie oddychałam, podświadomie czekając na to, co nieuniknione...

Pobieranie krwi - krwawa książka
W "Obietnicy krwi" tej krwi nie ma tak bardzo bardzo dużo, ale jednak tytuł mówi sam za siebie :D

Komu lekarstwo? - książka w gorzkim zakończeniem
"Oczyszczenie" nie tylko zakończenie ma gorzkie, ale cała książka jest gorzka, ponura, a czytając miałam wrażenie, że wszystko dzieje się w półmroku i za gęstą mgłą. 

Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym
Paige i Naczelnik z "Czasu Żniw" <3 Nie wiem jak wytrzymam do listopada, czekając na kontynuację. Jestem taka ciekawa, jak potoczą się ich losy! 

Rozprzestrzenianie się zarazy - kogo tagujesz?

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie ;) Zgadzacie się z moimi opiniami? A może macie inne propozycje? Piszcie! 

-Zapałka 

13 komentarzy :

  1. Łooo, ale masz tempo... xD
    Och, chcę przeczytać Czas żniw ;-; I tak - Stary człowiek i morze, to faktycznie była nudna książka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Większość z tych książek jeszcze nie czytałam, ale muszę się za to zabrać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie "Stary człowiek i morze" to książka tak nudna, że można przy niej bez problemu usnąć. Jakoś nigdy nie dotarła do mnie jej złożona symbolika i znaczenie - ledwo przez nią przebrnęłam, mimo że ma tylko ponad sto marnych stron...
    Pozdrawiam i dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja cię rozumiem! Stary człowiek i morze jest tak nudną książką!
    Dzięki za nominację, już niedługo go wykonam :)
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, po raz pierwszy się spotykam z tym tagiem! Cudownie, nareszcie coś nowego. Ja nie wiem dlaczego wszyscy są na nie, ale książka "Stary człowiek i morze" bardzo mi się podobała. Zachwyciła mnie przede wszystkim nieustępliwość i niesamowicie silna wola bohatera. Chciałabym kiedyś się taka stać, jednak wiem, że jeszcze długa droga przede mną. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie naprawdę Stary człowiek i morze jest takie nudne :( to niedługo bedzie moja lektura. Teraz juz nie wiem jak zdołam ją przeczytać. :( A Cień i kość bardzo mi się podobała. :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele wymienionych przez Ciebie książek nie czytałam, ale "Gra o tron" oraz "Czas żniw" idealnie pasują do przypisanych kategorii. "Cień i kość", "Kasację" oraz "Osobliwe o cudowne przypadki Avy Lavender" mam na swojej liście 'do przeczytania' ;)
    Pozdrawiam serdecznie i ogromnie dziękuję za nominację :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny tag, nigdy o nim nie słyszałam :) Smutna książka, masz rację - Ava idealnie wpisuje się w tą kategorię. Na "Starym człowieku" również się wynudziłam.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku Stary człowiek i może to jedna z naprawdę nielicznych lektur, które przeczytałam :D Osobliwe i cudowne... to dobra książka, bardzo specyficzna pod względem stylu i pomysłu na fabułę i to daje jej wartość tej dobrej powieści w moich oczach, bo emocji we mnie nie wzbudziła chyba żadnych :/
    Na Czas żniw poluję! To moje MUST HAVE ^^
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem w stanie powiedzieć czy zgadzam się z opiniami, bo żadnej z tych książek (jeszcze!) nie czytałam. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" to nowa książka, a już słyszałam tak dużo dobrych, naprawdę dobrych opinii. Będzie musiała chyba stanąć w kolejce razem z innymi pozycjami, które mam zamiar kiedyś kupić/przeczytać.
    wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację! Z chęcią wykonam ten tag w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za nominację! Odpowiedź już znajduje się na moim blogu
    ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka, co do Starego Człowieka to się w pełni z Tobą zgadzam ;p

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka