wtorek, 15 marca 2016

"Pod Wędrownym Aniołem" Joanna M. Chmielewska #kieszonkowerezencje





Tytuł: Pod Wędrownym Aniołem
Autor: Joanna Maria Chmielewska
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: MG
Liczba stron: 300




Hejka wszystkim! Dzisiaj opowiem Wam o książce, którą otrzymałam od Wydawnictwa MG. Powieść pt."Pod Wędrownym Aniołem" autorstwa pani Chmielewskiej jest osobistą i niezwykle ciepłą historią o przeprowadzce naszej autorki z Gryfic do Szklarskiej Poręby. A więc o czym opowiada ta książka? O problemach dnia codziennego, o wytyczaniu sobie celi, spełnianiu marzeń, pokonywaniu przeszkód, o byciu szczęśliwym bez wielkich pieniędzy. O życiu, które bywa wywrotne, kapryśne, wredne, ale wszyscy dobrze wiedzą, że jest piękne. Bo rodzimy się po to, aby być szczęśliwymi i czynić dobro.

"Nie porównuję się z innymi. Porównuję się jedynie sama z sobą. Cieszę się z drogi, jaką przebyłam. I mimo z pozoru mizernych efektów uważam, że jest to jeden z moich najwspanialszych sukcesów."

 Jeśli mam być szczera, to muszę przyznać, że ciężko było mi przebrnąć przez tę książkę. Nie ma tu nagłych zwrotów akcji czy skomplikowanej fabuły. Jest to, jak wcześniej pisałam, historia o zwykłym, codziennym życiu. Dlatego też uważam, że powieść ta nie nadaje się dla osób w moim wieku (chyba, że lubisz tego typu historie). Za to, jeżeli szukacie prezentów dla swoich mam czy babć to pozycja ta nadaje się do tego wręcz idealnie.

Ocena: 6/10
                                                                                                                                                        Ommy

4 komentarze :

  1. Moja babcia woli jakieś laurki, niż książki, jednak może uda mi się kiedyś tę pozycję komuś sprezentować :3
    Pozdrawiam,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Chmielewskiej czytałam jedynie "Poduszkę w różowe słonie"... co do tej pozycji: sięgnę po nią z chęcią, bo książki tej autorki są pisane z niezwykłym optymizmem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Poduszki w różowe słonie" nie czytałam, ale co do pisania z optymizmem się zgadzam :D

      Usuń
  3. Mojej babci na pewno by się spodobała :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka