sobota, 5 marca 2016

Teen Wolf BOOK TAG #2

Źródło zdjęcia
Cześć kochani! Tak jak obiecałyśmy, mamy dla Was drugą część Teen Wolf Book Tag :) Tutaj jest post z pierwszymi dziesięcioma postaciami, a teraz zapraszamy na resztę...

Jordan Parnish, czyli książka, na którą zwróciłam uwagę, dzięki opisowi.

Taką książką jest dla mnie "Byłam tu", autorstwa Gayle Forman. Bardzo mnie zaciekawiła nowa historia tej autorki, ale głównie to właśnie opis przekonał mnie do jej kupna :)

Melissa McCall, czyli książka, która dała mi dużo do myślenia.

Seria "Oddechy", to z pewnością Melissa. Główna bohaterka musi stawić czoła naprawdę ogromnym problemom i zastanawiam się, czy dałabym sobie z nimi radę. Długo po przeczytaniu, rozmyślałam nad tą książką i poleciłabym ją każdemu, kto potrzebuje mocnego kopa i mobilizacji.

Aiden i Ethan, czyli ulubiona para (grupa) przyjaciół.

Pierwsza para jaka nasuwa mi się na myśl to Fred i George Weasley'owie. Są bliźniakami, tak jak Aiden i Ethan, ale również najlepszymi przyjaciółmi. Uwielbiam ich za poczucie humoru i sposób w jaki czerpią radość z życia. Nie obraziłabym się, gdyby byli moimi sąsiadami ;)

Peter Hale, czyli czarny charakter, który jednocześnie kocham i nienawidzę.

Zdecydowanie Jaxon Hall z "Czasu żniw" i "Zakonu mimów". Z jednej strony nie przepadam za tą postacią, ale z drugiej... Sami wiecie jak to jest :D

Alan Deaton, czyli książka, do której wracam kiedy mam czytelniczego kaca.

Taką książką jest dla mnie "Mały Książę" Antoina de Saint-Exupery'ego (wybaczcie, jeśli źle napisałam to nazwisko). Uważam, że wartości zawarte w tej powieści są ponadczasowe i po każdym przeczytaniu tej lektury można wyciągnąć z niej coś nowego.

Liam Dunbar, czyli książka, która tak mnie oczarowała okładką, że musiałam ją kupić.

Ileż tych książek było! Wiem, wiem nie powinno się oceniać książki po okładce, ale nic na to nie poradzę. Taka już ze mnie okładkowa sroka ;D Jako przykład mogę tu podać powieść "Lato koloru wiśni" C. Bartsch. Uważam, że okładka tej książki jest naprawdę cudowna! Z resztą sami zobaczcie.


Kira Yukimura, czyli książka, którą przeczytałam nie wiedząc o niej kompletnie nic

Taką książką była z pewnością powieść autorstwa Cecelii Ahern pt. "Love, Rosie". Będąc raz u kuzynki znalazłam ją na jej regale i po prostu zaczęłam czytać. I wiecie co? To był strzał w dziesiątkę! Książka jest naprawdę cudowna! Jest to obowiązkowa pozycja dla romansomaniaków i dla ksiązkoholików w ogóle :D


Theo Raeken, czyli bohater, wobec którego mam mieszane odczucia

Kimś takim jest dla mnie główny bohater książki Allena Zadofa pt." Chłopak nikt". Mam względem niego naprawdę mieszane uczucia. Chłopak jest chodzącą maszyną do zabijania, zawsze ma jakąś misję, jakieś zadanie do wykonanie. Zawsze jest posłuszny, nigdy się nie męczy. Ale odczuwa też ludzkie emocje, ma problemy zwykłego nastolatka... Lubię go, ale... czasami mnie przeraża.


Sciles, czyli książka (lub bohater), która złamała mi serce

"Z mgły zrodzony" - końcówka tej książki po prostu złamała moje serce i pokroiła je na tysiąc drobnych kawałeczków. Mówię Wam, jeszcze długo po tym bałam się zaufać jakiejś innej książce w obawie przed zranieniem.

~~~

Jeśli też uwielbiacie Teen Wolfa albo po prostu chcielibyście wziąć udział, czujcie się otagowani :D

-Ommy & Zapałka & Nutella 

10 komentarzy :

  1. Uwielbiam ten serial! Niestety z braku czasu jestem lekko w tyle.. ale szybko to nadrobię! :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, zatrzymałam się na 3 sezonie, ale mam nadzieję, że uda mi się to szybko nadrobić ;)

      Usuń
  2. Aaaa Teen Wolf ♥ Tak mi brakuje Isaaca :( Też uwielbiam Freda i George'a. Genialny tag! Cieplutko pozdrawiam ♥ impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teen Wolf <3 Muszę trochę nadgonić, bo jestem w tyle :/

      Usuń
  3. Och, uwielbiam Love, Rosie, cudowna książka :) Szczerze, mało czytałam książek, o których wspomniałaś, ale z pewnością sięgnę po Czas Żniw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zacząć oglądać ten serial :D Mam już kilka; Castle, Gotham i Gra o tron ♡ Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Oglądam je wszystkie i również serdecznie polecam :D

      Usuń
  5. Ach, Teen wolf to jeden z moich ulubionych seriali... :D Fajny TAG! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go uwielbiam <3 Bardzo dziękujemy! :)

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka