czwartek, 31 marca 2016

WRAP UP - marzec 2016

Witajcie! Marzec już za nami, czas na małe podsumowanie. Czy uważam go  za miesiąc udany? Z całą pewnością tak, chociaż miałam nadzieję, że moje wyniki będą nieco lepsze. Nie zmienia to jednak faktu, że jestem bardzo zadowolona z mojego marcowego WRAP UPU :) 

1. "Wichrowe Wzgórza" - Emily Bronte ★★★★★★★★★✩ - recenzja
2. "Folwark zwierzęcy" - George Orwell ★★★★★★✩✩✩
3. "Wspomnienie o Cecylii, smutnej królowej" - Janina Lesiak ★★★★★★★✩✩✩ - recenzja
4. "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - Leslye Walton ★★★★★★★★★★ - receznja
5. "Wszechświaty - Pamięć" Leonardo Patrignani ★★★★★★✩✩✩
6. "Piąta fala" - Rick Yancey ★★★★★★★✩✩✩
7. "Ogień i woda" - Victoria Scott ★★★★★★★★✩✩ - recenzja


Najlepsze cytaty:
1. "Moja miłość do Lintona jest jak liście w lesie. Wiem dobrze, że czas ją zmieni, tak jak zimna zmienia wygląd lasu. Moja miłość do Heathcliffa jest jak wiecznotrwała ziemia pod stopami, nie przykuwa oka swoim pięknem, ale jest niezbędna do życia. Nelly, ja i Heathcliff to jedno. Jest zawsze obecny w moich myślach - nie jako radość, bo i ja nie zawsze jestem dla siebie radością, ale jako świadomość mojej własnej istoty." ~ "Wichrowe Wzgórza" - Emily Bronte
2. "I to może być sedno problemu: wszyscy boimy się siebie nawzajem, bez względu na to, czy mamy skrzydła, czy nie." ~ "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - Leslye Walton
3. "Zwierzęta w ogrodzie patrzyły to na świnię, to na człowieka, potem znów na świnię i na człowieka, ale nikt już nie mógł się połapać, kto jest kim" ~ "Folwark zwierzęcy" - George Orwell 

Podsumowując...
  • przeczytałam 7 książek
  • przeczytałam 1992 strony (około 64 strony dziennie)
  • napisałam 4 recenzje (+tagi, zabawy itp; łącznie 8 postów)
  • kupiłam tylko jedną książkę (nie wiem jakim cudem TYLKO jedną, ale jestem z siebie dumna) + egzemplarze recenzenckie od wydawnictw: IUVI, SQN, MG, za które bardzo serdecznie dziękuję.

A jak wyglądał Wasz marzec? Pochwalcie się w komentarzach! :)

-Zapałka 

12 komentarzy :

  1. U mnie w marcu było całkiem dobrze :) 11 książek przeczytanych :) Mam ogromną ochotę na Piątą fale mam nadzieję że przeczytam ją przed premierą filmową. Trzymam za ciebie kciuki w kwietniu
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wichrowe Wzgórza" również mam za sobą - świetna książka :) "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" czekają na półce i wkrótce przeczytam.
    Gratuluję wyników i życzę równie zaczytanego kwietnia :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, naprawdę zazdroszczę tempa czytania, ja to co najwyzej 3 przeczytam
    Pozdrawiam
    ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Wichrowe Wzgórza" leżą od jakiegoś czasu na mojej półce i jakoś nie mogę się za nie zabrać. Z Twojego stosiku mam chęć na "Piątą falę" oraz "Ogień i wodę". Mam nadzieję, że pojawią się w mojej bibliotece bo ogromnie mnie ciekawią, a nie lubię kupować książek w ciemno bo kasy niestety brak :/.
    Ja w marcu przeczytałam aż 9 książek i prawie wszystkie świetnie mi się czytało, więc po paskudnym lutym jestem tym bardziej zadowolona z wyniku :).
    Pozdrawiam serdecznie,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, gratuluję wyników! :) Oby kwiecień był równie zaczytany.

      Usuń
  5. Z wymienionych przez Ciebie książek czytałam "Ogień i wodę" oraz "Folwark zwierzęcy" i obie powieści bardzo lubię :)
    Mi udało się przeczytać 5 książek w całości i 6 zacząć, więc jest dobrze :D
    Buziaki ;*
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 książek to naprawde dobry wynik, ja w marcu przeczytałam naprawdę niewiele. Z powyższych znam jedynie Ogień i woda oraz Wichrowe Wzgórza. Zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Wichrowe wzgórza''... Miałam się za to zabrać, ale jakoś nie mogę i myślę, że w kwietniu również tego nie zrobię, a to wszystko za sprawą wspaniałych pozycję jakie mają się okazać w tym miesiącu. Osobliwe i cudowne przypadki niby są zachwalane, ale to raczej nie dla mnie.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie marzec też nie był najgorszy biorąc pod uwagę moją małą ilość czasu :D "Ogień i wodę" i "Piątą falę" już czytałam i bardzo mi się podobały. A "Wszechświaty. Pamięć" i "Osobliwe..." mam zamiar przeczytać :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie czytałam żadnej z tych książek, ale większość już czeka na mojej półce :) A 7 książek to bardzo imponujący wynik.

    Pozdrawiam
    http://castleona-cloud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Paula jak dużo *-*, w takim razie czytałaś za mnie bo ja w marcu nie przeczytałam nic, wiem wstyd... xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka