czwartek, 28 kwietnia 2016

A TO CIEKAWE! #1

Cześć, cześć, cześć! Kochani, dzisiaj wielki dzień, albowiem rozpoczynam nową serię o wdzięcznej nazwie "A TO CIEKAWE!". Powstała ona po to, abym co jakiś czas mogła zaprezentować Wam coś, co przykuło moją uwagę. Może to być dosłownie wszystko; książka, film, wiersz, komentarz, blog, piosenka, aktor/ka, cytat... Nie chcę obiecywać, że nowy post z tej serii będzie publikowany np. w każdy wtorek, bo wiem, że zawsze znajdzie się coś/ktoś i mi przeszkodzi, ale postaram się robić to regularnie. Bez zbędnego przedłużania - Drodzy państwo, zapraszam Was na pierwsze wydanie z serii "A TO CIEKAWE!".

W ostatnim czasie moją uwagę przykuł... instagramowy profil - natalie_s.aint

Natalia jest niesamowitą artystką! Gdy patrzę na jej prace, aż mam ciarki. Ma zaledwie 16 lat, a już rysuje z niezwykłą precyzją. Jej kreatywność wylewa się ze zdjęć prac, które udostępnia. Jestem po prostu pod wrażeniem. Mam tyle myśli dotyczących jej twórczości, ale brakuje mi słów. Oto kilka jej rysunków: 

Jeśli chcecie więcej (głupie pytanie, wiem, że chcecie), zapraszam na jej profil - klik. To na pewno nie będzie stracony follow! Warto moi drodzy, warto :)

Uważam, że taka seria jest dobrym pomysłem, ale powiedzcie mi, czy Wam się podoba? A co sądzicie o rysunkach Natalii? Podzielcie się swoimi opiniami :) Zaczytanego wieczoru!

-Zapałka


Zdjęcia pochodzą z konta natalie_s.aint na instagramie i są publikowane za zgodą autorki. 

16 komentarzy :

  1. Ma talent dziewczyna! :)
    To są przecież dzieła sztuki!
    Podoba mi się ta seria i jestem ciekawa co będzie tematem w drugiej odsłonie :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku cudowne! Dziewczyna ma talent!
    MUSZĘ zobaczyć więcej! *-*
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na serię :D Rysunki Natali są niesamowite, aż niemożliwe, że są tak oryginalne i niezwykłe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa <3
    ps. ta seria to super pomysł, na pewno będzie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdziłam ten profil i prace są naprawdę niesamowite!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te rysunki!
    Kochana, oczywiście chętnie zobaczę u ciebie więcej takich wpisów ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na serię. Natalia ma wielki talent.
    Pozdrawiam :-*
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rysunki sa cudowne i dzieczyna ma ogromny talent za który podziwiam z całego serca :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę koniecznie wejść na ten profil. Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta nowa seria, a Natalia ma wielki talent;) Zazdroszczę po cichu...
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taki pomysł na serię. Gratuluję talentu autorce rysunków.
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prace rzeczywiście mają coś coś sobie i gdybym miała instagrama, na pewno bym ją śledziła ^_^
    Pomysł na serię również bardzo fajny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na serię, można się czegoś nowego dowiedzieć ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :D Nie mogę się doczekać następnych postów tego typu :3
    PS prawdziwy talent *.*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka