wtorek, 19 kwietnia 2016

Celebrity book tag

Witajcie moi drodzy! Za mną drugi dzień egzaminów i mogę z pełną świadomością powiedzieć, że jestem z siebie dumna. Mam tak dobry humor, że pomimo czekającego na mnie testu z języka angielskiego, przygotowałam dla Was Celebrity book tag. Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy! 

1. Emma Watson - książka z piękną kiss-ass bohaterką.
Pierwszą bohaterką, która przyszła mi do głowy jest Tella z "Ognia i wody". Dziewczyna jest atrakcyjna, a do tego niesamowicie wytrzymała. Ma swój cel i robi wszystko, aby go osiągnąć. 

2. Ryan Gosling (<3) - książka z najgorętszym męskim bohaterem.
To chyba niewykonalne... Nie mam pojęcia, co musiałoby się stać, żebym była w stanie wybrać tylko jedną postać. Przepraszam, ale to ponad moje możliwości. Ograniczę się do trzech bohaterów: Darkling z "Cienia i kości", Remington z "Real" oraz Jamie z "Obcej".

3. Brangelina (Angelia Jolie i Brad Pitt) - książka z najlepszą parą. 
Jedną z moich ulubionych książkowych par jest Marek Winicjusz i Ligia z "Quo vadis". Uczucie, które ich łączyło jest dla mnie niesamowite, a to jak wpłynęło ono na młodego patrycjusza, tylko utwierdziło mnie w tym przekonaniu. 

4. Shailene Woodley - niedawno odkryty autor, którego uwielbiasz.
Oczywiście Leigh Bardugo! Jeśli jeszcze nie przeczytaliście Trylogii Grisza, nadróbcie to szybko :)

5. Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka.
Taką książką jest "Wspomnienie o Cecylii, smutnej królowej". Powieść jest nie tylko króciutka (ma ledwo ponad 100 stron), ale jest również bardzo wzruszająca. Polecam, nie tylko fanom książek historycznych!

6. Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka.
"Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" - nic dodać, nic ująć :D 

7. Leonardo DiCaprio - książka z najsmutniejszą śmiercią.
Kochani, powiedziałabym Wam, naprawdę, ale po co psuć komuś zabawę...?

8. Kristen Stewart - najnudniejsza książka.
"Stary człowiek i morze"... Wiem, że autor chciał pokazać czytelnikowi ważne wartości, ale dlaczego w tak nudny sposób?

9. Ian Somerhalder i jego kot - najsłodsza książka.
Chyba nie spotkałam się jeszcze z książka, z której lukier wylewałby się na każdej stronie. Z powieści, które czytałam, najbardziej pasuje "Duma i uprzedzenie". 
Duma i uprzedzenie

10. Jennifer Lawrence - idealna książka bądź seria.
Znowu nie jestem w stanie podać tylko jednej propozycji. Serie, które najbardziej utkwiły w moim sercu to: Gra o Tron, Trylogia Grisza, Przez burze ognia oraz The Bone Season.

Nominuję (i bradzo jestem ciekawa odpowiedzi):

 Tak naprawdę, to chciałabym nominować wszystkich. Jeśli jeszcze nie robiliście Celebrity book tag, czujcie się otagowani. Jakie są Wasze typy? Podzielcie się w komentarzach i na blogach! :)

-Zapałka

18 komentarzy :

  1. Kochana, świetnie poradziłaś sobie z pytaniami. Twoje odpowiedzi są naprawdę świetne!
    Serdecznie dziękuję ci za nominację i mam nadzieję, że znajdę czas i odpowiem na pytania z tego tagu.
    Pozdrawiam z całego serduszka <3
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja cię dobrze rozumiem! Jeszcze nigdy nie zrobiłam tak, że nie skończyłam książki, a przy Starym człowieku i morzu się poddałam, myślałam, że umrę z nudów!
    Super wykonanie tagu :3
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jamie z "Obcej" jest niesamowity - uwielbiam go :D
    "Gra o tron" a dokładnie saga "Pieśń lodu i ognia" to jedna z moich ulubionych serii.
    Bardzo dziękuję za nominację :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo a testy były bardzo trudne? Powodzenia no ostatnim dniu. TAG bardzo fajny i napewno wezmę w nim udział, gdy tylko znajdę chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Testy bardzo trudne nie były, chociaż zaskoczył mnie temat wypracowania. Spodziewałam się (jak pewnie każdy trzecioklasista) rozprawki, a nie charakterystyki. Chociaż tak naprawdę była to charakterystyka ukierunkowana, więc z rozprawką ma sporo wspólnego. Część przyrodnicza nie należała do najłatwiejszych, a z rozmów ze znajomymi z klasy wywnioskowałam, że nie jest to tylko zdanie humanistów. Podsumowując - zawsze mogło być gorzej :D

      Usuń
  5. Gra o Tron ♥ Nie znam osoby, której się nie podobała ta książka.
    Przygody Sherlocka Holmesa strasznie mi się dłużyły, mimo iż bardzo ją lubię te opowiadania.
    Świetnie napisany TAG.
    Pozdrawiam, Lady Kinn :)
    http://lady-kinn-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW, jeszcze się nie spotkałam z takim tagiem, bardzi mi się spodobał :) !!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny Tag. Może kiedyś zrobię go u siebie.
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o tym TAGu i widzę, że jest interesujący. Kiedyś zrobię go na pewno u siebie;D
    Przewodnik Czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Najsłodsza książka - Duma i uprzedzenie? :D Bardzo ciekawi mnie seria książek Gry o Tron, tylko nie wiem czy nielepiej sięgnąć najpierw po serial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, "Duma i uprzedzenie" to nie jest żaden pierwowzór słodkości, ale nie czytałam nic, co pasowałoby lepiej :D Jeśli chodzi o Grę o Tron, to ja zaczęłam od książki i jestem zadowolona ze swojego wyboru ;)

      Usuń
  10. Nie czytałam Dumy i Uprzedzenia, ale jakoś ciężko mi pojąć, by była to słodka książka xD
    Jamie był super ❤
    Kurczę, chciałabym przeczytać trylogię Grisza :D
    I bardzo dziękuję za nominację, zrobię na pewno, jednak może to potrwać xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację :D Jak tam dzisiaj ang? Mi poszło raczej słabo, mogło być lepiej. :) zgadzam się jak najbardziej z niektórymi doborami. Ostatnia część trylogii Griszy jeszcze przede mną.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :) Moja pierwsza myśl, gdy wyszłam z sali: "Dlaczego rozszerzenie było łatwiejsze od podstawy?" Zobaczymy czy miałam racje w czerwcu, jak już poznamy wyniki. Nie martw się, pewnie poszło Ci lepiej niż myślisz ;) Pozdrawiam! <3

      Usuń
  12. AAAA! Jamie! Kocham go!
    Ten tag jest świetny, więc czuję się otagowana :D Paulina - tak bardzo kojarzysz mi się z Trylogią Grisza i Six of Crows, że za każdym razem jak odwiedzam twojego bloga przypomina mi się, że w końcu muszę to przeczytać! (i przy okazji być bardziej aktywna i komentować twoje posty - jestem okropną czytelniczką).
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://lovelybookprincess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jacie, bardzo Ci dziękuję! Koniecznie <3 A jak już przeczytasz, pierwsze co, musisz napisać do mnie :D Nie przejmuj się, ja też chciałabym być bardziej aktywna, ale wiem, że nie zawsze się to udaje... Nawet tak nie mów, jesteś świetną czytelniczką! Buziaki :*

      Usuń
  13. Gdyby ktoś był zainteresowany, to tutaj odpowiedź:
    http://ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com/2016/05/celebrity-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tag! Dlatego chyba ci go podkradnę :D
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka