poniedziałek, 4 kwietnia 2016

"Real" - Katy Evans (BOOK TOUR)


"Real" to pierwszy tom bestsellerowej serii autorstwa Katy Evans, która podbiła już miliony czytelników na całym świecie. Przyszła pora na Polskę! :) Ta część miała już u nas premierę, a dwie kolejne ukażą się w naszym kraju jeszcze w tym roku. Czekam na nie z niecierpliwością!


"Jego ramię podniosło się w zwycięstwie, a ja wstrzymuję oddech w oczekiwaniu, co teraz się wydarzy. Czekam na to co zawsze robi. Szuka mnie tymi niebieskimi oczami. Moje ciało napina się w momencie, gdy kieruje swój wzrok na mnie. [...] Z połyskującymi oczami wskazuje na mnie, potem na siebie, a potem na postać, która zbliża się przed moje siedzenie. Postać niesie jasną, czerwoną różę. - Od Remy-ego - szepcze z uśmiechem młoda dziewczyna." 


Największym plusem tej książki jest brak oklepanego już schematu głównego bohatera. Remington "Tajfun" Tate to nie zarabiający miliardy biznesmen, tylko upadły bokser. Dzięki temu, "Real" jest po prostu ciekawsze. Remy jest arogancki i pewny siebie, a setki fanek towarzyszą mu przy każdej walce. W tłumie dostrzega Brooke Dumas, dziewczynę, która miała wygrać olimpiadę, ale los postanowił z niej zakpić... dwa razy.  Bokser zatrudnia ją jako swoją rehabilitantkę i razem wyruszają w turnèe, którego celem jest miasto, w którym Remy ma zmierzyć się w finale ze swoim największym wrogiem - Skorpionem. Uczucia, które zaczynają łączyć tę parę są nie tylko skomplikowane, ale mogą być niebezpieczne, a mroczne sekrety tylko czekają, aby ujrzeć światło dnia...

Powieść dosłownie mnie uwiodła i wzbudziła mnóstwo emocji. Czytając wstrzymywałam oddech i nie było szans, żebym mogła się od niej oderwać. Pokochałam wszystkich bohaterów (może z wyjątkiem Skorpiona). W skrócie - uzależnienie gwarantowane! Gorąco (,a na pewno tak będzie) polecam :)


Ocena: 10/10


Organizatorami akcji są Literacki Świat Cyrysi oraz wydawnictwo Papierowy Księżyc, którym bardzo serdecznie dziękuję! Cieszę się niezmiernie, że mogłam wziąć udział w tym Book Tourze, a książka została już wysłana do następnej uczestniczki - http://dlamam.bloog.pl/?smoybbtticaid=616c4e 

Życzę miłej lektury!


-Zapałka

14 komentarzy :

  1. Czytając tę recenzję strasznie chciałam się dowiedzieć jakie to sekrety i co wydarzy się dalej. Z chęcią dowiedziałabym się wszystkiego o tej książce xD Choć temat boksu i sportu nigdy nie wydałby mi się ciekawym pomysłem, to ta seria wydaje się być świetna i intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O autorce zrobiło się głośno, ale jeszcze nic od niej nie czytałam. Ta książka wydaje się być w sam raz na 1 spotkanie :) http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, tyko uważaj! Będziesz chciała więcej :D

      Usuń
  3. Cieszę się, że również biorę udział w tym book tour, czekam zatem na swoją kolejkę. Dobrze, że główny bohater nie jest postacią sztampową. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej książce. Muszę przyznać, że naprawdę mnie zaciekawiła :) Na pewno sięgnę po nią, gdy tylko skończę czytać zaległości :)

    http://1carlsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Opis wydaje się ciekawy. A skoro "Real" nie jest powieścią schematyczną i tak wysoko ją oceniasz, to możliwe, ze sięgnę po nią przy okazji :)

    www.swiatfangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmmm... Mi to przypomina trochę film, który nie pamiętam jak się nazywał, ale miał podobną fabułę. Też był tam bokser i jakaś dziewczyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, nawet jeszcze o takiej książce nie słyszałam. Ale nie bardzo jest w moim stylu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tym rodzajem powieści, ale muszę przyznać, że brzmi interesująco :D
    Pozdrawiam,
    Jessie
    http://lifting-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka już u mnie, zapowiada się fascynująca lektura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że książka dotarła bez przeszkód ;) Życzę miłej lektury!

      Usuń
  10. Słyszałam już o tej książce i z całą pewnością po nią sięgnę ;)
    Pozdrawiam :* http://felicja-bookaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w trakcie czytania tej książki. Uwielbiam playlistę do niej :D Generalnie tak seksownego osobnika to dawno nie widziałam, podoba mi się jego zwierzęce zachowanie. Przez 200 stron tak mi było szkoda Brooke, biedna tyle czekała, ale się doczekała :D <3
    P.S. Dodałam możliwość obserwacji u siebie, buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha, zgadzam się z Tobą w 10000% :D O, to świetnie, dziękuję! Będę mogła śledzić Twojego bloga na bieżąco <3

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka