piątek, 8 kwietnia 2016

Warszawskie Targi Książki

Witajcie kochani! Słyszeliście już o tym, co czeka nas w maju? Warszawskie Targi Książki! To wydarzenie, na którym nie tylko kupicie książki w niesamowitych cenach, ale również spotkacie swoich lubionych autorów :) Targi odbędą się na Stadionie Narodowym, w dniach 19-22 maja (czwartek-niedziela), jednak jak zawsze, najwięcej będzie się działo w weekend. W tym roku gościem honorowym są Węgry, a gościem specjalnym Barcelona. Będzie więc można bliżej poznać literaturę katalońską. 

Organizatorzy pomyśleli też o najmłodszych czytelnikach :) Odbędą się różne warsztaty, programy i zabawy dla dzieci. Nie ma mowy o nudzie! Lista autorów i wystawców znajduje się już na stronie targów - listaOdwiedzą nas goście zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Ja nie mogę doczekać się spotkania z Remigiuszem Mrozem :D Będę miała już trzy podpisane książki! Czekam zniecierpliwiona.

Blogerzy mogą starć się o darmowe wejściówki ;) Ja już swoją mam. FORMULARZ 

Wybieracie się? Mam nadzieję, że się spotkamy!

-Zapałka

15 komentarzy :

  1. Jeżeli chodzi o Warszawskie Targi Książki, to mam za daleko, ale na pewno pojawię się kolejny raz na Międzynarodowych w Krakowie :3
    Życzę udanej imprezy, mimo tego, że jeszcze zostało trochę czasu :D
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam zamiar w tym roku odwiedzić Kraków. Organizowane tam targi są chyba największym książkowym wydarzeniem ;) Szkoda, że odległość uniemożliwia Ci odwiedzenie i Warszawskich Targów Książki :( Może w przyszłym roku będziesz miała okazję. Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Będę obowiązkowo, z pewnością w weekend, ale postaram się także w pozostałe dni :)
    Pozdrawiam!
    ps.: Na początku wpisu napisałaś o czerwcu zamiast o maju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj niestety mam dość daleko i nie wiem czy się pojawie.
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym przyjechać. Może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałabym pojechać na targi, jednak odległość mi nie pozwala.. :(

    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/zwiadowcy-ponacy-most.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może w tym roku się pojawię. Mam przynajmniej taką nadzieję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram się, ale ciekawe czy się na pewno wybiorę. Nie mam w prawdzie aż tak daleko. ;)
    Buziaki :*
    Fantastic books

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, ja uwielbiam targi czy wyprzedaże książek, wtedy wiem, ze mogę zaszaleć :D
    Również obserwuje!
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo chciałabym sie na nie wybrać, ale niestety Warszawa tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chciałabym sie na nie wybrać, ale niestety Warszawa tak daleko :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Od Kielc niedaleko, więc na pewno będę :) i już otrzymałam swoją wejściówkę :)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka