niedziela, 24 kwietnia 2016

ZALOTNY TAG KSIĄŻKOWY

Witajcie kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem, który wyjątkowo mi się spodobał :) Nominację do Zalotnego tagu książkowego otrzymałam od Roberta z bloga Książkowy Nieogarek. Bardzo Ci dziękuję! Bez zbędnego przedłużania - zaczynajmy! 

Faza 1
Zauważenie, czyli książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.
Książką, którą kupiłam ze względu na piękną okładkę jest "Vango. Uciekaj albo giń!" autorstwa Timothee de Fombelle. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że zawartość jest tak samo cudowna jak oprawa (, a żeby było zabawnie; moja kochana siostra uważa, że Vango ma jedną z najbrzydszych okładek z książek, które posiadam...) Co Wy uważacie na ten temat?

Faza 2
Pierwsze wrażenie, czyli książka, którą kupiłam ze względu na opis.
Gdy przeczytałam opis "Czerwonej królowej", wiedziałam, że muszę ją dostać w swoje ręce! 

Faza 3
Słodkie rozmówki, czyli książka ze świetnym stylem pisania.
"Dotyk Julii", zdecydowanie "Dotyk Julii"! Piękne porównania, niesamowite metafory, aż chce się czytać! Kto już sięgnął po tę książkę, wie o czym mówię.

Faza 4
Pierwsza randka, czyli pierwszy tom serii, który sprawił, że miałam ochotę od razu zabrać się za kolejne.
Jeśli raz na jakiś czas odwiedzasz mojego bloga, wybór do tej kategorii, nie powinien być dla Ciebie żadnym zaskoczeniem... "Cień i kość", czyli pierwszy tom mojej ukochanej Trylogii Grisza.

Faza 5
Nocne rozmowy telefoniczne, czyli książka przy której przetrwałam noc.
Gdy zaczęłam czytać "Zakon Mimów" autorstwa Samanthy Shannon, wiedziałam, że nie ma mowy, aby noc przeszkodziła mi w dokończeniu tego arcydzieła. 

Faza 6
Zawsze w myślach, czyli książka o której nie mogę przestać myśleć.
"Duma i uprzedzenie" - o tym się nie zapomina.

Faza 7
Kontakt fizyczny, czyli książka, którą kocham za towarzyszące uczucia.
Och, ile tych książek było! Decydując się na jedną pozycję, typuję "Lawendowy poranek". Miłość, odkrywane sekrety... czego chcieć więcej?

Faza 8
Spotkanie z rodzicami, czyli książka, którą chcę polecić rodzinie i znajomym.
Uważam, że książką, której po prostu nie da się nie polubić jest "Kod Leonarda da Vinci". (Wiedzieliście, że da oznacza z, a Vinci to miasto, więc fraza da Vinci oznacza po prostu z Vinci? Gdybym o tym nie przeczytała, nigdy nie przyszłoby mi to do głowy.)

Faza 9
Myślenie o przyszłość, czyli książki, które będę czytać jeszcze nie raz.
Takie książki to na pewno "Wichrowe Wzgórza" oraz Trylogia Grisza (cóż za niespodzianka).

Faza 10
Dzielenie się miłością.

Nominuję:

Pozdrawiam i życzę zaczytanego dnia!

-Zapałka

16 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację! Ostatnio mam dużo na głowie, ale TAG postaram się wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację i chętnie wezmę udział w tym Tagu :D
    Okładka "Vango" jest rzeczywiście piękna *o*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu udało mi się zrobić ten Tag :D
      Proszę, oto link do moich odpowiedzi-
      http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com/2016/05/zalotny-tag-ksiazkowy.html

      Usuń
  3. Również bardzo podoba mi się styl pani Mafi ;) "Dumę i uprzedzenie" muszę w końcu dorwać i przeczytać. Świetny TAG. Pozdrawiam :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dotyk Julii jest tak pięknie napisany.. zgadzam się z tobą, te metafory, już nie wspominając o przekreśleniach.. cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację, wszak dostałam kilka minut wcześniej już takową:) ale na pewno uwzględnie cię gdy będę odpisywać:) pozdrawiam!
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak bardzo chcę przeczytać Cień i kość!! ^_^
    Bardzo fajnie wykonany TAG ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tak samo z Czerwoną królową. Od razu stwierdziłam, że książka musi trafić w moje ręce. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą co do okładki "Vango"! Co prawda, tematyka w ogóle nie w moim klimacie, ale przyznaję, że okładka jest udana. Muszę zabrać się w końcu za "Wichrowe Wzgórza". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post świetnie napisany, niektóre książki widzę pierwszy raz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że tag ci się spodobał. Ciekawe odpowiedzi.
    ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację :*
    Zgadzam się jeśli chodzi o "Dumę i uprzedzenie" - jej nie da się zapomnieć ;) No i oczywiście mój ulubieniec - Cień i kość! Nie mogę się doczekać momentu, kiedy sięgnę po pozostałe tomy *.*

    Pozdrawiam
    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ja postów przegapiłam, dawno tu nie zaglądając ;o, aż głupio...
    A po za tym to świetne książki pojawiły się w tej notce, no i widzę, że Kod LdV jest wśród nich <3 Mam nadzieję, że w bliskiej przyszłości będę miała czas żeby przeczytać zalegające u mnie nieprzeczytane książki i zabrać się za powyższe pozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tag :3 Widzę, że znalazłaś miejsce dla Czerwonej Królowej, którą właśnie czytam i jak na razie bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka