czwartek, 28 kwietnia 2016

Zapowiedzi wydawnicze - maj 2016

Witajcie kochani! Musicie przyznać, że w kwietniu można było poszaleć w księgarniach :) W maju będzie podobnie. Zapraszam do zapoznania się z najciekawszymi według mnie premierami książkowymi, które czekają nas już niedługo.

"Niebezpieczne kłamstwa" - Becca Fitzpatrick - premiera 11 maja 2016
Okładka książki Niebezpieczne kłamstwaWydawnictwo: Otwarte
Opis: Stella to nie jest moje prawdziwe imię. Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem. Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny - czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać... Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.

"Promyczek" - Kim Holden - premiera 16 maja
Okładka książki PromyczekWydawnictwo: Filia
Opis: Życie Kate Sedgwick nigdy nie było bezbarwne. Dziewczyna pomimo problemów i tragedii zachowała pogodę ducha - nie bez powodu jej przyjaciel Guz nazywa ją Promyczek. Kate jest pełna życia, bystra, zabawna, ma również wybitny talent muzyczny. Nigdy jednak nie wierzyła w miłość. Właśnie dlatego - gdy wyjeżdża z San Diego by studiować w Grant, małym miasteczku w Minnesocie - kompletnie nie spodziewa się, że przyjdzie jej pokochać Kellera Banska. Oboje to czują. Oboje mają powód, by z tym walczyć. Oboje skrywają tajemnice. Kiedy wyjdą one na jaw, mogą uzdrowić... Mogą również zniszczyć. 

"Aż po grób" - Sara Shepard - premiera 2 maja
Okładka książki Aż po gróbWydawnictwo: Otwarte
Opis: Emma opanowała udawanie do perfekcji. Nikt nie jest w stanie dostrzec różnic między nami. Dlaczego jednak - choć minęło już sporo czasu, odkąd zginęłam - moja siostra nie robi nic, by dowiedzieć się, co było przyczyną mojej śmierci? Co więcej, w Tuscon zjawia się Becku, nasza biologiczna matka, która skrywa kilka mrocznych sekretów. A jeśli wie, że nie żyję? Tym razem gra w kłamstwa, którą prowadzi Emma, może nie ujść jej na sucho...


Okładka książki Słodka zemsta
"Słodka zemsta" - Sara Shepard - premiera 2 maja
Wydawnictwo: Otwarte
Opis: Minęło kilka miesięcy, odkąd zginęłam. Od tego czasu moja siostra żyła moim życiem. Wiele sekretów dotyczących mnie, mojej rodziny i przyjaciół wyszło na jaw, ale Emma nadal nie wie, kto jest mordercą. Gdy moje ciało zostaje odnalezione, sprawy się komplikują. Emma natychmiast staje się pierwszą podejrzaną, więzienie nie jest najgorszym, co może ją spotkać. Człowiek, który mnie zabił, wciąż jest na wolności...

Okładka książki Niezrównani"Niezrównani" - Alyson Noel - premiera 18 maja
Wydawnictwo: HarperCollins Polska
Opis: Hollywood Boulevard najlepiej ogląda się w ciemnych okularach i bez wszelkich nadziei. Jeśli jednak spojrzysz wystarczająco uważnie (i cudem sotaniesz się na listę VIP-ów), zobaczysz oazę najlepszych klubów w miejście - hedonistyczne niebo dla młodych, stylowych i bogatych. Ale wchodząc do tego świata musisz pamiętać, że możesz już nigdy się z niego nie wyrwać. Trójka kalifornijskich nastolatków wchodzi do kręgu wybrańców - nocnego życia elit Los Angeles. Zostają wciągnięci do gry o wysoką stawkę, którą jest gwiazdka Hollywood Madison Brooks. Ryzykowną zabawę w fascynującym świecie intryg i pieniędzy przerywa wstrząsający news - Madison zaginęła w niewyjaśnionych okolicznościach... Niezrównani to pierwsza część trylogii Beautiful Idols - niezwykłej sagi o rzeczywistości, w której najpiękniejsze sny zmieniają się w najgorsze koszmary.

Okładka książki Trawers"Trawers" - Remigiusz Mróz - premiera 18 maja
Wydawnictwo: Filia
Opis: Finał bestsellerowej trylogii z komisarzem Forstem autorstwa Remigiusza Mroza, najgorętszego nazwiska polskiego kryminału. Wszystkie pożary zgasły. Zostały tylko zgliszcza. Grupa uchodźców miała zostać w Kościelisku tylko przez trzy dni. Wójt zakwaterował ich w sali gimnastycznej, czekając, aż rząd znajdzie dla nich stałe miejsce pobytu. Wszystko zmieniło się, gdy przypadkowy turysta został odnaleziony martwy na szlaku prowadzącym na Czerwone Wierchy. Odcięto mu opuszki palców, wybito wszystkie zęby, a w ustach umieszczono syryjską monetę. Czy Bestia z Giewontu powróciła? A może to któryś z uchodźców jest winny? Rozpoczyna się nagonka medialna, a wraz z nią śledztwo prowadzane przez Dominikę Wadryś-Hansen. Tymczasem Wiktor Forst wsiąka coraz bardziej w więzienny świat, zupełnie nieświadomy tego, że na wolności jest ktoś, kto liczy na jego ratunek...

Na co będziecie polować w maju? :)

-Zapałka

18 komentarzy :

  1. Z książek wymienionych przez Ciebie może kiedyś przeczytam "Promyczka" oraz "Niebezpieczne kłamstwa", ale raczej nie planuje po nie sięgać w najbliższej przyszłości :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam w maju na “pomnik cesarzowej achai“ Ziemiańskiego, a z Twoich propozycji Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam w maju na “pomnik cesarzowej achai“ Ziemiańskiego, a z Twoich propozycji Mroza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiegoś czasu mam chrapkę na "Promyczka". Może nie jest to książka w moim guście, ale zawsze warto spróbować czegoś nowego :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/04/nastoletnia-panna-moda.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie ciekawią obie książki Sary Shepard - podoba mi się ta historia napisana z dwóch punktów widzenia w dwóch różnych książkach. No i oczywiście będę polować na najnowszą książkę Pana Mroza!
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam już kilka powieści autorstwa Alyson Noel i jestem ciekawa, co napisała tym razem :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sięgnąć po książkę " promyczek" :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiły mnie Twoje dwie pierwsze propozycje, z chęcią bym je przeczytała, jednak raczej nie kupię bo po ostatnich promocjach książkowych mój portfel świeci pustkami...
    Pozdrawiam,
    Biblioteczka Dagmary

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ogromnie ciekawa "Promyczka" gdyby nie bardzo dobre oceny na zagarniczncyh portalach raczej by mnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie sięgnęłabym po Promyczka, zaintrygował mnie opis. :)
    Pozdrawiam!♥
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebezpieczne kłamstwa ❤❤ to może być ciekawe ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo wyczekuję nowej serii Fobos :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niezwykle zainteresowały mnie Promyczek i Niebezpieczne Kłamstwa :D <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się nie mogę doczekać "Trawersu" *.* (Co z tego, że nie przeczytałam jeszcze "Przewieszenia"! Pff! To da się nadrobić w jedną noc!)
    MRÓZ <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka