poniedziałek, 2 maja 2016

A TO CIEKAWE! #2

Cześć! Jest mi niezmiernie miło, że nowa seria "A TO CIEKAWE!" spodobała się Wam, a pierwszy post cieszył się niemałym powodzeniem :) To wspaniała motywacja do dalszego jej kontynuowania. Przypomnę tylko, że powstała ona po tym, abym mogła zaprezentować Wam coś, co w ostatnim czasie przykuło moją uwagę, a może to być dosłownie wszystko! Od książki, przez blog, po film. Co wybrałam tym razem?

W ostatnim czasie moją uwagę przykuł... zespół Thousand Foot Krutch!


Thousand foot krutch to kanadyjski zespół założony w 1995 roku, który głównie wykonuje muzykę rockową. Członkowie zespołu zmieniali się na przestrzeni lat, ale o ile się nie mylę obecni to (od lewej): Steve Augustine - perkusja, Trevor Mcnevan - wokal, Joel Bruyere - gitara basowa. Jestem świadoma, że nie każdy jest fanem mocniejszych brzmień, ale tak jak wcześniej wspomniałam, Thousand foot krutch to nie tylko rock. Ich piosenki są tak różnorodne, że każdy znajdzie coś dla siebie. Moje ulubione to:
"Light up"

"Fly On the Wall"

"Breathe You In"

O zespole na pewno nie każdy słyszał, ale ich muzyka niezwykle przypadła mi do gustu. Poluję nawet na płytę. Przez cały czas zastanawiam się, którą wybrać, ponieważ wydali już ponad dziesięć krążków (mam z czego wybierać). Mam nadzieję, że Wam również coś wpadło w ucho. Zaczytanego i zasłuchanego dnia!

-Zapałka

8 komentarzy :

  1. Z chęcią zapoznam sie z tymi pisoenkami, coś w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tę serię, a o zespole nigdy wcześniej nie słyszałam, więc chętnie się nim zapoznam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam o tym zespole, ale nie kręci mnie taka muzyka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię, lubię, lubię!
    Się chyba wkręciłam w ten wieczór! :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mój rodzaj muzyki :D Ze mną i z rockiem jest tak, że czasami mi się spodoba... a czasami nie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po raz pierwszy słyszę o tym zespole, ale muszę przyznać, że jest w nim coś przyciągającego. Myślę, że bardziej się z nim zaprzyjaźnię :D
    Buziaki, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie całkiem niezła muzyka. Nie do końca moje klimaty, ale może to kwestia przesłuchania jeszcze paru kawałków ;)

    Pozdrawiam
    Arancione z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa muzyka, osobiście tak jak ty, również lubię mocniejsze brzmienie :D
    Nigdy nie słyszałam o tym zespole i jest on dla mnie interesującym odkryciem, podoba mi się utwór "Fly on the wall" :p

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka