środa, 11 maja 2016

A TO CIEKAWE! #3

Cześć, cześć, cześć! Jak Wam mija dzień, kochani? Mam nadzieję, że jesteście w dobrych humorach. Jeśli nie, to mam coś, co może Wam je poprawić :) Kolejny post z serii "A TO CIEKAWE!". Co wybrałam tym razem? Film, cytat, a może wiersz? Przekonajcie się!

W ostatnim czasie moją uwagę przykuł... BLOG MALINOWY NOTES

Autorka bloga to szesnastoletnia Nicola, która jest niezwykle kreatywna i ma bardzo ciekawe zainteresowania. Kocha podróże, uwielbia taniec i muzykę. Swoją stronę prowadzi od prawie 2 lat. Jest optymistycznie nastawiona do życia i tym optymizmem, w swoich postach zaraża innych. Prowadzi serię o nazwie "Piątkowa nuta", w której proponuje nam różne piosenki i zespoły. Muszę się przyznać, że dzięki niej poznałam artystów, o których nigdy wcześniej nie słyszałam :)


Na blogu, moją uwagę najbardziej przykuły posty, w których autorka opowiada o swojej podróży po Afryce. Zdjęcia, które dołączyła do relacji są po prostu niesamowite. Poznajemy nie tylko przygody Nicoli, ale możemy również zobaczyć jak wygląda życie na innym kontynencie. Najlepiej jeśli przekonacie się sami - klik.


Naprawdę warto zaobserwować blog MALINOWY NOTES i być ze wszystkim na bieżąco. Nie pożałujecie! :)

-Zapałka

6 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa seria,o tej blogerce nigdy nie słyszałam. Ale te zdjęcia są prześliczne i chętnie zobaczę co innego publikuje na swoim blogu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajnie wiedzieć, że ktos z takim zaangażowaniem czyta czyjś blog, chciałam bym tez trafic na takiego czytelnika :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię postów. ;] Na bloga chętnie zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zajrzę na tego bloga, zapowiada się ciekawie. :D
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ciekawe :) chętnie zajrzę :)
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, zapowiada się ciekawie ^_^ Muszę zajrzeć ^_^

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka