poniedziałek, 30 maja 2016

A TO CIEKAWE! #4

Cześć, cześć, cześć! Rok szkolny zbliża się ku końcowi. Chciałabym, aby równało się to z brakiem obowiązków, ale o tym mogę jedynie pomarzyć. Udało mi się jednak dobrze zaplanować wolny czas i całkiem sporo znalazło się go na czytanie i... oglądanie filmów. Właśnie o tym będzie kolejny post z serii A TO CIEKAWE! :)

W ostatnim czasie moją uwagę przykuł... FILM - "KRUK. ZAGADKA ZBRODNI"


"Kruk. Zagadka zbrodni" to bardzo ciekawa wizja paru niewyjaśnionych dni z życia Edgara Allana Poe. Jeśli ktoś z Was bardziej interesuje się tym pisarzem, zapewne wie, że któregoś dnia został znaleziony w strasznym stanie, wykrzykując, z tylko dla niego wiadomych powodów, pewne nazwisko. Co tak naprawdę się stało? Na ten temat możemy jedynie snuć teorie... Główny bohater filmu, którym jest właśnie Poe, musi połączyć siły z detektywem Fieldsem, aby pojmać mordercę, który popełniając zbrodnie inspiruje się twórczością niedocenianego artysty. Czas ucieka, a następną ofiarą może być ktoś, kogo starty, Edgar nie będzie w stanie znieść. 

John Cusack jako Edgar Allan Poe.
Cudowny Luke Evans jako Detektyw Fields.
Alice Eve jako Emily Hamilton. 
Wspaniały klimat, cudowne stroje, niesamowita obsada i świetna gra aktorów; czego chcieć więcej? "Kruk. Zagadka zbrodni" to genialny dreszczowiec. Oglądając jedną scenę musiałam nawet odwrócić wzrok, ponieważ była tak... krwawa. A widziałam wszystkie odcinki Gry o tron, moi drodzy :D O filmie mogłabym napisać dużo, ale zależało mi na tym, aby zdradzić jak najmniej, a zachęcić Was do jego obejrzenia. Bardzo często można spotkać go na kanale FilmBox, chociaż czasami o kosmicznych porach. Ale warto! Z całą pewnością mogę powiedzieć, że "Kruk. Zagadka zbrodni" znajduje się w pierwszej piątce najlepszych filmów jakie oglądałam. 

-Zapałka

17 komentarzy :

  1. No i super! :D
    Teraz będę wiedziała, za co w pierwszej kolejności biorę na ekran!
    Idealnie! Za dwa tygodnie mam tyleeee wolnego :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prędzej, czy później obejrzę. Teraz mam "fazę" i oglądam serial "Gra o Tron" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem ci, że zaciekawiłaś mnie. Chyba go kiedyś obejrzę :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię poezję Edgara Allana Poe i niedługo mam zamiar przeczytać również jakieś jego opowiadania. Ten film leciał jakoś w telewizji dwa tygodnie temu i oczywiście zapomniałam obejrzeć... Ale widzę, że film jest przez wszystkich polecany, także na pewno obejrzę go w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żebym jeszcze znalazła czas na oglądanie... byłoby fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba juz gdzies widziałam tych bohaterów...albo po prostu widziałam to :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdy komentarz i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zachęcam :) pierwsza piątka ulubionych filmów i krwawe sceny przerażają e bardziej niż w Grze o Tron? Czuję się zachęcona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, to coś dla mnie! Muszę koniecznie obejrzeć:D
    Zostaję na dłużej, pozdrawiam :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę! Czytałam kiedyś opowiadania Poego i jego postać mnie bardzo zainteresowała. Film idealny dla mnie XD
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja cały wczorajszy wieczór zastanawiałam się co by tu obejrzeć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to już wiem, co będę oglądać w najbliższym czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę już wakacje ;-;
    A film brzmi interesująco! Muszę sobie zapisać tytuł :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja właśnie już mam wakacje...i wreszcie wiem co obejrzeć! Skoro pikantniej niż w ,,Grze o tron"....to będzie się działo! :)
    Pozdrawiam! włóczykijka z marcepanowych recenzji

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie książka dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka