wtorek, 17 maja 2016

Liebster blog award #2

Cześć, witam! Jestem niezmiernie szczęśliwa (i duma) z drugiej już nominacji do Liebster blog award. Bardzo dziękuję Arancione z bloga Książkoholizm Postępujący. Z ogromną chęcią odpowiadałam na Twoje pytania :)

1.Czy żałujesz przeczytania jakiejś książki?
Tak. Bardzo przepraszam wszystkich fanów gry i powieści, ale żałuję, że przeczytałam "Assassin's Creed: Renesans". Mam niepisaną zasadę, że jeśli już coś zaczęłam to muszę to skończyć, a jedyne co dostałam od tej powieści to męczące godziny ślęczenia nad nią. Stracone cztery dyszki :'(
2. Jaka jest najmilsza rzecz jaka Ci się przytrafiła?
Hmmm... Najmilsza rzecz jaka mi się przytrafiła... Jakiś czas temu byłam chora i nie chodziłam przez parę dni do szkoły. Gdy już wyzdrowiałam i wróciłam na lekcje, usłyszałam, że cieszą się z mojego powrotu, bo było bardzo smutno. Dawno nie zrobiła mi się tak ciepło na sercu, to było wspaniałe uczucie. Kilka dób wystarczyło i już ktoś za mną zatęsknił. Moje poczucie własnej wartości osiągnęło szczyt, a wystarczyło tak niewiele! :) 

3. Czy sięgasz po klasykę?
Tak, sięgam po klasykę i to z ogromną chęcią. "Duma i uprzedzenie", "Wichrowe Wzgórza", Sherlock Holmes; to jedne z moich ulubionych powieści. 

4. Co Cię odstrasza od jakiejś książki?
Wiem, że nie powinnam zwracać na to uwagi, ale czasami brzydka okładka na prawdę potrafi mnie odstraszyć. Gdy wokół powieści jest za dużo szumu, też nie zachęca mnie to do jej przeczytania. 

5. Gdzie najchętniej spędzasz czas wolny (miejsce w domu, albo miejsce, gdzie spędziłbyś/łabyś wakacje) ?
Czas wolny najchętniej spędzam w swoim pokoju. Ale nie jest to żaden bunkier :D Każdy wchodzi tam bez pukania, czy pytania i zawsze jest mile widziany. Dodam, że rodzina, z którą mieszkam jest spora, więc zawsze znajdzie się ktoś, kto coś akurat ode mnie chce. 

6. Wolisz serie czy powieści jednotomowe?
Nie ma to dla mnie dużego znaczenia. Chociaż czasami, jeśli książka bardzo mi się podobała, dobrze by było, gdybym mogła sięgnąć po kolejna część! :D 

7. Twój ulubiony film?
To jedno z najtrudniejszych pytań jakie można było zadać. Nie wiem, co musiałoby się stać, aby pytający był usatysfakcjonowany moją odpowiedzią. Niestety nie jestem w stanie podać tylko jednego filmu, ale w wielką chęcią wymienię moje ulubione:
  • "Nędznicy" (Najnowsza wersja musicalowa jest najlepsza, ale i tak polecam wszystkie :D)
  • "Kruk. Zagadka zbrodni"
  • "Iluzja"
  • "Wyspa tajemnic"
  • "Hobbit" (wszystkie części)
  • "Zodiak"

8. Czy podjadasz podczas czytania? Jeśli tak, to jaki jest Twój ulubiony smakołyk?
Nie, raczej nie zdarza się żebym podczas czytania podjadała. Jeśli mam na coś ochotę, to przerywam czytanie i wtedy jem! :D 

9. Najbardziej znienawidzona lektura szkolna?
"Stary człowiek i morze"... 

10. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham każdej muzyki! Nie zwracam uwagi na gatunek. Po prostu jeśli podoba mi się jakaś piosenka, nie ma to dla mnie znaczenia. 

11. Czy sięgasz po książki polskich autorów?
Sięgam, sięgam. Raczej nie odstrasza mnie polskie nazwisko na okładce. Szczególnie uwielbiam pana Remigiusza Mroza, ale mam zamiar poszerzyć swoje horyzonty i zapoznać się z twórczością innych polskich autorów :)
Moje pytania:
1. Czy zawsze czytasz książki do końca?
2. W jakim książkowym świecie chciałbyś/łabyś się znaleźć?
3. Jesteś typem samotnika czy wolisz spędzać czas wokół ludzi?
4. Czytasz kilka książek na raz czy starasz się sięgać po nie więcej niż jedną w tym samym czasie? 
5. Wolisz czytać w środku czy na świeżym powietrzu?
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka/seria?
7. Czy podjadasz podczas czytania? :D 
8. Oglądasz seriale? Jeśli tak to jakie?
9. Ile książek przeczytałeś/łaś już w tym roku?
10. W jaki sposób układasz swoje książki na półkach?

Nominuję:
Martę z bloga Wymarzona Książka
Karolinę z bloga Biblioteczka na poddaszu
Silver Moon z bloga Books obsession
Wiktorię z bloga Wiktoria czyta razem w Wami
Justynę z bloga Living booksx
Roberta z bloga Książkowy Nieogarek
Anię z bloga Czytanie Naszym Życiem
Wioletę z bloga Zapoczytalna
Meredith z bloga Strefa czytania

Jeśli macie do mnie jakieś pytania, zadawajcie je w komentarzach - z ogromną chęcią odpowiem. Jak zawsze, życzę Wam zaczytanego dnia! :)

-Zapałka

12 komentarzy :

  1. Okładka potrafi zachęcić ale i niestety zniechęcić do czasem wartościowej lektury. Też nie mam nic przeciwko polskim autorom;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedz jeszcze na pytania, które mnie zadałaś! :D
    Porównamy sobie! :D

    Już post napisałam - dziękuję ślicznie za nominację! :D Dzięki Tobie znajduję kolejne pomysły na posty, by ten blog przetrwał ciężkie dni nauki :3
    Dzięki, dzięki, dzięki!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, z pewnością na nią odpowiem :) W niektórych pytaniach mam zupełnie inną odpowiedź, szczególnie jeśli chodzi o to podjadanie.. :P "Wyspę tajemnic" także uwielbiam, a co do okładki.. jestem książkową sroką i patrzę na okładki, zawsze.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Tag.Też często mam tak,że patrzę się na okładkę.Może ona naprawdę odstraszyć i po prostu nie sięgnę po tę pozycję.Zwracam na nie wielką uwagę.Mam tu na myśli np. serię Rywalki,które mają je nieziemskie.Ale książki same w sobie też są świetne!
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Film ILUZJA tez kocham <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na wzajemną obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TAG świetny;) Też uwielbiam pana Remigiusza.
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Nędznicy" to cudowny musical. Książki nie czytałam, ale może kiedyś, kto wie?
    Ogólnie jestem olbrzymią fanka musicali, a jest ich zdecydowanie za mało!
    Świetne odpowiedzi - pozdrawiam serdecznie :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio mam hopla i muszę jeść krakersy podczas czytania :D inaczej mi to czytanie nie wychodzi po prostu :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominację, jednak wątpliwe jest, czy odpowiem :D (wybacz, za dużo mi się uzbierało nominacji :/)
    Nędznicy są super <3 Ta wersja musicalowa <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo, już od jakiegoś czasu mam zamiar obejrzeć "Kruk. Zagadka zbrodni". Przypomniałaś mi o tym! :) Świetne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, już od jakiegoś czasu mam zamiar obejrzeć "Kruk. Zagadka zbrodni". Przypomniałaś mi o tym! :) Świetne odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja odpowiedź tutaj:
    http://ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-award.html#more
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka