poniedziałek, 23 maja 2016

"Niezrównani" - Alyson Noël

Los Angeles - miasto marzeń. Jeśli szukasz dobrej zabawy, pieniędzy i sławy, to jest idealne miejsce dla Ciebie. Celebryci, luksusowe kluby, beztroska; czego chcieć więcej? Wszystko wydaje się być idealne, ale powinieneś pamiętać, że sny potrafią zamieniać się w koszmary, a gdy raz wejdziesz do świata młodych i bogatych, nie wyrwiesz się z niego tak łatwo. 

Aster
Dziewczyna, która pieniądze pragnie zarabiać swoim wyglądem. Zależy jej na sławie i nie cofnie się przed niczym, aby stanąć na szczycie. Czy zewnętrzne atuty wystarczą, aby osiągnąć sukces?

Tommy
Muzyk, który chce czegoś więcej niż tylko praca w sklepie z instrumentami. Niespełnione marzenia oraz ambicje przyciągnęły go do dużego miasta. Rozgłos i członkostwo w najlepszym zespole - to jego cel.

Layla
Prowadzi bloga o gwiazdach, ale jej strona dopiero "raczkuje". Szuka skandali, czegoś, co zaciekawiłoby czytelników. Potrzebuje też pieniędzy na wymarzone studia dziennikarskie w Nowym Jorku, ale nie chce, aby kochający chłopak pojechał razem z nią. 

Ira Redman, który jest właścicielem hollywoodzkich klubów, może otworzyć bohaterom drzwi do spełnienia marzeń. Organizuje konkurs, a do wygrania jest popularność i mnóstwo gotówki. Zadanie polega na przyciągnięciu młodych i bogatych ludzi do jego lokali. Im większych celebrytów przyprowadzisz, tym więcej punktów zyskasz. Postaraj się, chyba nie chcesz zostać wyeliminowany? Zwycięzca może być tylko jeden.

Pani Noël bardzo rzetelnie wykreowała postacie. Młodzi bohaterowie są tak bardzo ogarnięci obłędem na punkcie sławy, że ich niektóre działania zaprzeczają logicznemu myśleniu. Cała otoczka z celebrytami i bogactwem bardzo mi się spodobała. Spotykamy się z różnymi osobowościami ze wspólnym celem. Do czego są zdolni, aby go osiągnąć?

Uważam, że pani Alyson Noël miała genialny pomysł na książkę, pierwszy raz spotkałam się z taką tematyką. Na wstępie autorka częstuje nas zagadką, wątkiem kryminalnym, za który należy jej się duży plus. Końcówka dostarcza sporo emocji, ale w samej powieści trochę mi zabrakło. Niestety napięcie nie było dobrze zbudowane. Początek był obiecujący, ale potem czar trochę prysł. Brakowało mi momentów, które sprawiłyby, że nie byłabym w stanie oderwać się od powieści. Nie mogę też powiedzieć, że wynudziłam się, czy, że czytałam z oporem, ponieważ byłam bardzo ciekawa rozwiązania całej sytuacji, w której znaleźli się bohaterowie i nie zawiodłam się. "Niezrównani" to przyjemna młodzieżówka. Sam pomysł jest bardzo dobry, choć nie do końca dopracowany. Wierzę, że autorka może mnie jeszcze zaskoczyć, dlatego chociażby z ciekawości sięgnę po kolejny tom cyklu Beautiful Idols. 

Tak na marginesie - czyż okładka "Niezrównanych" nie jest cudowna? Uwierzcie mi na słowo; w rzeczywistości wygląda o wiele lepiej. Niestety nie posiadam zdolności fotograficznych. Zdjęcia wolę przerabiać niż je robić. :)

Ocena: 6/10

-Zapałka

15 komentarzy :

  1. Okładka faktycznie przyciąga wzrok, ale tematyka już nie do końca dla mnie. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w dalszej części nie jest tak wciagajaco jak na początku. Na razie nie siegne.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już kolejna opinia o tej książce, którą czytam. I ty, i autorzy poprzednich testów piszecie, że Niezrównani są ciekawi, ale czegoś zabrakło. Ja mimo wszystko mam zamiar przeczytać tę książkę. Bardzo ciekawi mnie pomysł autorki na historię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie ta autorka i tego typu powieści już nie przemawiają... także już na starcie sobie odpuściłam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka bardzo rzuca się w oczy,ale czy jestem w stu procentach przekonana do tej książki? Otóż niezbyt.Mogłabym przeczytać,ale niekoniecznie chcę. :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę czytałam i niestety się na niej zawiodłam. Autorkę dobrze kojarzyłam właśnie z "Ever", ale "Niezrównani" to nie moja bajka. Okładka jest piękna, ale treść jest bardzo niedopracowana.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka obłędna, ale jeśli chodzi o treść, to jestem trochę sceptycznie nastawiona...
    Pozdrawiam! :)
    http://natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka bardzo mnie zachęca mam nadzieję, że i treść nie zawiedzie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Treść jakoś mnie nie ciągnie, ale okładka... cudo *.* W przyszłości chcę być grafikiem i marzę aby kiedyś takie robić ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, okładka jest fantastyczna *o* Hm, o książce wcześniej słyszałam trochę niemiłych słów... :D Pomysł na nią mi się spodoba, ale obawiam się wykonania :D Może kiedyś przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałem kiedyś książkę tej autorki. Pamiętam, że mi się podobała, ale kompletnie nie pamiętam o co w niej chodziło. O tej szczerze mówiąc, nie słyszałem.
    ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka rewelacyjna i w sumie fabuła też bardzo ciekawa :D Chętnie kiedyś przeczytam :D
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia. Mam tę lekturę w planie, myślę, że mogłaby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Odrobinkę mnie zachęciłaś. :D Prawdopodobnie jak gdzieś się natknę na tą pozycję z ogromną chęcią ją zakupię. :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka