piątek, 10 czerwca 2016

A TO CIEKAWE! #5

Cześć! Za niecałe dwa tygodnie rozpocznie się najwspanialszy i długo przeze mnie wyczekiwany okres w roku. Wakacje!!! Ostatnio miałam dużo więcej wolnego czasu, dlatego poszperałam w internecie i właśnie o tym będzie kolejny post z serii "A TO CIEKAWE!".
W ostatnim czasie moją uwagę przykuł... sklep internetowy Society6

Society6 to sklep internetowy, w którym każdy może zostać projektantem i sprzedawać swoje produkty klientom na całym świecie! W ofercie mają m.in bluzki, etui na telefony i tablety oraz torby, a to wszystko w niesamowitych wzorach. Produktów są dosłownie tysiące. Bardzo trudno dokonać ostatecznego wyboru, gdyż zawsze coś nowego przykuwa uwagę. 

Prawie każdego dnia sklep organizuje promocje i rabaty. Razem z koleżanką skorzystałyśmy z darmowej światowej wysyłki i zamówiłyśmy torby. Warto raz na jakiś czas odwiedzić stronę Society6, ponieważ można naprawdę sporo zaoszczędzić. Z przesyłką nie było żadnych problemów, otrzymałam ją w ciągu niecałych dwóch tygodni i przez cały czas mogłam śledzić jej trasę ;) Torby są bardzo porządne i wytrzymałe. O pięknym wyglądzie nie muszę wspominać. Jestem pewna, że to nie były moje ostatnie zakupy w tym internetowym sklepie!
Miłego dnia!

-Zapałka

10 komentarzy :

  1. Torby piękne ! Uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne torebki, a sklep odwiedzę z przyjemnością. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby są cudne! :D
    Ten sklep to coś dla mnie!!! :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Etui i torby sa super :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowności! Mam bzika na punkcie toreb i chętnie bym taką przygarnęła *.* O stronie nigdy wcześniej nie słyszałam, więc na pewno tam zajrzę ;)

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj czekam już na te wakacje od dawna :D torebki śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby śliczne, muszę odwiedzić ten sklep;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne produkty, z chęcią odwiedzę ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna inicjatywa, na pewno bliżej się temu przyjrzę :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo! trzeba będzie tam wpaść! lubię takie sklepy :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka