niedziela, 19 czerwca 2016

Kilka powodów, dla których warto oglądać "Hannibala"

Cześć! Serial Hannibal był transmitowany na kanale AXN od 2013 roku, ale moja przygoda z nim rozpoczęła się bardzo niedawno. Wystarczył jeden odcinek bym została dosłownie pochłonięta historią pewnego psychiatry. Niestety, zaobserwowałam, że nie ma on wielu fanów w Polsce, a ja z całą pewnością mogę stwierdzić, że to jeden z najlepszych seriali, jakie przyszło mi oglądać i stawiam go na równi z Grą o tron ! Chciałabym przedstawić Wam kilka powodów, dla których warto oglądać Hannibala.

1. Przecież to Hannibal!
Doktor Hannibal Lecter to bohater stworzony przez pana Thomasa Harrisa. Niezwykle charyzmatyczny i inteligenty seryjny morderca, o którym słyszał cały świat. Po prostu nie umiem go nienawidzić i jestem pewna, że jesteśmy w stanie wybaczyć mu wszystkie zbrodnie. Na Hannibala-kanibala nie można się gniewać ;) W jego postać wcielił się duński aktor, Mads Mikkelsen, który jest tak cudowny, że nie mogę przestać się uśmiechać. Uważam, że gra świetnie i idealnie nadaje się do tej roli.

2. Niesamowite zbrodnie.
Jeśli nie brzydzicie się widoku krwi, a pragniecie dostać gęsiej skórki - to zdecydowanie serial dla Was! :D Przeczytałam sporo książek  i obejrzałam parę filmów kryminalnych, ale ze zbrodniami, jakie są w Hannibalu nie spotkałam się nigdy wcześniej! Są niezwykle... kreatywne. Twórcy serialu nie owijali w bawełnę, dlatego wszystkie ofiary morderstw możemy podziwiać w pełnej okazałości. 

3. Hugh Dancy/ Will Graham
Nic dodać, nic ująć <3

4. Hannigram (Hannibal + Will Graham)
Will to jedyna osoba, której Hannibal nie tylko pozwolił ujrzeć swoje prawdziwe "ja", ale pragnął by Graham zrozumiał go. Oczywiście ja, jako zagorzała fanka wierzę, że Hannibala i Willa łączy coś więcej... Przez cały czas czekałam w napięciu, ciekawa, jak rozwinie się ich wątek. Oglądanie scen z nimi jest zabawne i wzruszające, po prostu musicie to zobaczyć!

Uwaga! Serial ma tylko 3 sezony po 13 odcinków! Niestety, na dzień dzisiejszy, nie ma planów na kolejny sezon, co jest straszne. Nie umiem im tego wybaczyć. Jedynym pocieszeniem jest oglądanie wszystkich odcinków od początku. Zrobię to z ogromną chęcią. Mam nadzieję, że Wy także. Gwarantuję, zakochacie się.
Miłego dnia!

-Zapałka
Źródło zdjęć: klik

14 komentarzy :

  1. Ja nie oglądam za dużo seriali, a kryminały mnie jakoś do siebie nie ciągną. Raczej nie będę oglądać tego serialu, ale zaciekawiłaś mnie swoim postem ;)

    Pozdrawiam cie z całego serduszka i zapraszam do mnie na '100 książek, które chcę przeczytać #2' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach i obejrzę na pewno :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham <3333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm... Słyszałem o nim jakiś czas temu, ale myślałem, że nie jest zbytnio ciekawy.
    Kto wie, może kiedyś uda mi się go obejrzeć :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tym serialu sporo dobrego, ale raczej się za niego szybko nie zabiorę ;-; Na wakacje i tak mam już zbyt ambitne plany jeśli chodzi o seriale (i o książki zresztą też XD), a w ciągu roku szkolnego nie mam na nie czasu ;-;

    Pozdrawiam
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja babcia szalała na punkcie tego serialu. Ja jednak w dalszym ciągu odkładam go "na kiedy indziej" ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym nie mogła tego ogladać :D heheheh


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam zacząć oglądać ten serial, bo szaleję na punkcie Madsa Mikkelsena (oglądałam wiele filmów z jego udziałem), ale niestety nie lubię tematyki zbrodni :( I jak to pogodzić? :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety i tak nie jestem przekonana xD To po prostu nie moje serialowe klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kooocham ten serial i ten ship! :D
    Reżyser mówił, że aby wznowić serial muszą upłynąć minimum 2 lata od jego usunięcia. Powiedział też, że gdy ten okres czasu minie, to będzie miał plany co do przyszłości serialu i już wymyślił główny wątek na następny sezon (oczywiście nic nie powiedział fanom) i podzielił się nim z Hugh i Madsem, a oni uznali to za wspaniały pomysł.
    Także jest nadzieja na kontynuację! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zobaczyłabym ten serial, jednak jestem takim cielejotem, że zostały mi jeszcze 4 sezony "Supernatural" do obejrzenia. Na razie zaufam Winchesterom, mimo że Twój post mnie zaintrygował :)
    Pozdrawiam,
    Isabelle West

    OdpowiedzUsuń
  12. No powiem Ci, że mnie niesamowicie zachęciłaś! Uwielbiam Grę o tron, więc skoro stawiasz ją na równi z Hannibalem... Ooooooj jak tylko się obronię, to oglądam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że dasz radę! :D Koniecznie daj znać, jak wrażenia!

      Usuń
  13. o, przypomniałaś mi świetny serial! oglądałam kilka pierwszych odcinków w tv puls około roku temu, niestety zapomniałam o Hannibalu. dopisuję do listy i nadrobię zaległości (wtedy bardzo mi się podobał ale coś wypadało mi w porze emisji chyba).
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka