środa, 7 września 2016

"Pułapka uczuć" - Colleen Hoover

   Hej hej! Pamiętacie moje wakacyjne TBR? Jeśli nie lub po prostu jeszcze go nie przeczytaliście, możecie znaleźć ten post TUTAJ. Udało mi się już skończyć pierwszą pozycję z listy, czyli "Pułapkę uczuć". Jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tej książki, to zapraszam!
  Akcja rozpoczyna się w momencie, w którym Layken Cohen wraz z młodszym bratem Kelem i mamą opuszczają Teksas i przeprowadzają się do Michigan. Dziewczyna bardzo negatywnie podchodzi do zmiany i od początku nienawidzi tego stanu. Sytuacja zmienia się odrobinę, gdy poznaje swojego nowego sąsiada - Williama Coopera, bardzo przystojnego i sympatycznego młodzieńca.
 Każde z nich skrywa jakiś "sekret". Co się stanie jak wszystko wyjdzie na jaw? Co, jeśli, to oczywiste fakty przysparzają kłopotów?
 Od razu zakochałam się w tej książce i z ręką na sercu mogę powiedzieć, że jest jedną z moich ulubionych. Niestety, cokolwiek Wam powiem może się okazać spojlerem, a wydaje mi się, że nikt by nie chciał, żebym mu zabrała przyjemność poznawania losów Lake i Willa.  Obiecuję, że się nie zawiedziecie. Pani Hoover zadbała o każdy szczegół i...
 Naprawdę nie mogę nic powiedzieć :( . Lepiej szybko zabierajcie się do lektury, bo boję się, że długo nie wytrzymam pilnując tajemnic " Pułapki Uczuć" !
Autorka: Colleen Hoover
Wydawnictwo: W.A.B
Liczba stron: 285
Rok wydania: 2014
Tytuł oryginału: Slammed
Ocena: ★★★★★★★★★★
- Nutella

2 komentarze :

  1. Uwielbiam tę książkę :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zamiar własnie niedługo ja przeczytać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka