niedziela, 2 października 2016

Podsumowanie BOOK TOURU z "Paniką"

Cześć! Z radością mogę was poinformować, że w czwartek wróciła do mnie cała i zdrowa "Panika" z Book Touru! Książka okrążyła dosłownie całą Polskę. Chciałabym serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom, za wasze zaangażowanie i uczciwość. Nie było żadnego problemu z kontaktowaniem się z wami, odpowiadaliście na moje maile, więc nie musiałam się o nic martwić. Jedyne co nie poszło tak, jak to sobie wyobrażałam, to czas. Myślałam, że Book Tour potrwa o miesiąc krócej, ale nie mogę nikogo o to obwiniać. Z doświadczenia wiem, że z pocztą to różnie bywa. 

"Panika" wróciła do mnie w świetnym stanie, a straszyliście mnie, że jest bardzo zniszczona. Spodziewałam się naderwanych i brudnych kartek, ale książka ma tylko trochę zniszczoną okładkę, co jest normalne, jeśli tyle razy była w podróży. Nawet sobie nie wyobrażacie ile dla mnie jest teraz warta. Wasze wpisy, pozaznaczane cytaty... To coś wspaniałego! Jesteście niesamowici! Mam nadzieję, że uda się zorganizować więcej takich akcji. Przedstawiam Wam fragmenty recenzji uczestników Book Touru. Jak im się podobało?

"Zakończenie. Najgorsza rzecz w innych książkach tej autorki tym razem mnie zaskoczyło. Po tylu łamiących serce scenach, zakończenie było prościuteńkie i wyjątkowo przyjemne. Myślałam, że mam zwidy, jednak po powtórnym przeczytaniu ostatnich kartek nic się nie zmieniło. Bardzo mi się to podobało."

"Polecam to osobom, którzy szukają czegoś zupełnie nowego, nowej historii, czy bohaterów. Polecam osobom, które lubią książki Lauren Olivier. Polecam tym, którzy są ciekawi co kryje się pod nazwą "Panika"."

3. Silver Moon
-

"Brawa dla autorki należą się za wykreowanie Heather, która mimo problemów nie jest postacią jak ze słabego dramatu. W pewnym sensie podobało mi się to, że jest tak ''inna'' i nie wszystko jej się udaje. Spójrzmy prawdzie w oczy. Książka, nawet młodzieżowa, powinna być choć trochę realistyczna. Ta bohaterka nadaje Panice realistyczność."

"Ogólnie książka bardzo mi się spodobała, choć nie lubię takiej tematyki. Muszę jednak przyznać, że trzymała w napięciu, czasami przyłapywałam się na zamykaniu oczu przed kolejnym zadaniem, jakbym mogła w ten sposób zapobiec wydarzeniom."

6. Blue Kuba
"Podsumowując Panika to bezapelacyjnie największy zawód książkowy w tym roku. Liczyłem na pełną akcji i mroku opowieść o niebezpiecznej grze, a dostałem nudną i do bólu przewidywalną książkę z kopią Katniss Everdeen w roli głównej. Autorka nie tyle co zaczerpnęła inspiracji z innych dzieł, co zrobiła to w tak zły sposób, że po prostu tego nie skomentuje. Omijajcie szerokim łukiem, dobrze Wam radzę."

7. martucha180
"W sytuacji niebezpiecznej, w momencie zagrożenia życia ludzie zaskakują samych siebie, odkrywają swoje nowe JA i możliwości. I tak jest w tej powieści. Wprawdzie Panika skierowana jest do młodzieży, ale i dorośli znajdą tu coś dla siebie, choćby możliwość poznania samego siebie w obliczu zagrożenia, walka ze słabościami, pokonywanie własnych lęków, dążenie do celu. Książkę ogólnie polecam, ale dla mnie za mało gry w grze, za mało panikowania."

8. Stworek vel Oka
"I mimo wszystko cieszę się, że sięgnęłam po tę książkę, bo mimo rozczarowań sam pomysł był na tyle dobry, że zadawałam sobie pytanie „co ja bym zrobiła w takiej sytuacji?”, a to już plus, bo nie uznam za zmarnowany czasu, który poświęciłam na lekturę, poza tym wciąż chcę sięgnąć po „7 razy dziś”, więc chyba książki Lauren Oliver jednak gdzieś tam na mnie działają, mimo biadolenia."

9. Meredith
"Podsumowując - Panika nie jest super książką, ale nie jest też tragiczna. Nie polubiłam bohaterów, jednak ich kreacja została dobrze obmyślona. Fabula natomiast za bardzo skupiała się na życiu postaci niż na samej grze."

10. Monika
"Zaletą powieści jest też kreacja bohaterów, ludzi zróżnicowanych, których łączy jedno marzenie: lepsze życie. Mimo tego, nie potrafiłam się do końca przekonać do żadnego z nich, a co za tym idzie, poczuć z nimi powiązania i ostatecznie wciągnąć się w fabułę. Niezłym pomysłem było ukazanie historii z rożnej perspektywy, przeszkadzało mi jednak, że autorka mimo wykorzystania takiego zabiegu zrezygnowała z narracji pierwszoosobowej i zastosowała trzecioosobową, co ostatecznie zaburzało ciągłość fabuły."

-Zapałka

8 komentarzy :

  1. Taka książka przynosi dużooo radości :) Nigdy nie brałam udziału w book tour, ani go nie organizowałam, ale kiedyś zamierzam :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo :)
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wiedziałam o nim wcześniej, to bym może wzięła udział :) ja to mam takie szczęście, że jak jakiś znajdę to już zakończony albo nie ma miejsc :D
    Taki BOOK TOUR jest cudowny <3 sama chciałabym albo wziąść w jakimś udział albo zorganizować co może się niedługo udać :)
    To czekam na kolejny :)

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno sama uczestniczyłam w Book Tour i z czystym sumieniem mogę powiedzieć że dostać książkę od kogoś to wielka odpowiedzialność, musiałam się pilnować żeby przy książce nie jeść i pić.
    Taka książka jest bardzo sentymentalna i sama pragnę kiedyś zrobić taki Book Tour ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale będziesz miała wspaniałe wspomnienia z tą ksiażką! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam recenzje już tej ksiazki i mam podzielone zdania, jednak cały czas nikt mnie nie przekonał tak bym po nią sięgnęła :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zorganizowanie akcji i że mogłam wziąć w niej udział! <3 ^_^
    Ja też słyszałam, że ludzie mówili, że książka jest w złym stanie, ale kiedy ją dostałam, to tak patrzę i myślę sobie... 'kurczę. przecież jest dobrze' xD Także no xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podobała mi się ta powieść, jednakże cieszę się, że z tą książką będą Cię łączyły tak świetne wspomnienia. Chciałabym kiedyś wziąć udział w book tourze, albo sama go zorganizować :)
    Pozdrawiam i zapraszam na przedpremierową recenzję "Prawdodziejki" Susan Dennard! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale, że dotarła cała i zdrowa :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka