czwartek, 13 października 2016

SQN w Biedronce!

Cześć kochani! Byliście już na zakupach w Biedronce? Jeśli tak, to wiecie, że można tam znaleźć cztery wspaniałe książki wydawnictwa SQN w bardzo atrakcyjnych cenach. Kupicie między innymi magiczną powieść "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" oraz wyjątkowy poradnik "To nie jest dieta". Nie wiem jak wy, ale ja lecę do sklepu! :)


Kto wybiera się na tegoroczne MIĘDZYNARODOWE TARGI KSIĄŻKI w Krakowie? Ja i Nutella będziemy na pewno :)

-Zapałka

7 komentarzy :

  1. Muszę właśnie dzisiaj wybrać się do Biedronki. Koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy w mojej Biedronce będą. Muszę sprawdzić :) Pozdrawiam!


    _____________________________
    http://bit.ly/2dLSFTc

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszą pozycję kupiłam już kilka dni temu. Niesamowicie się cieszyłam, gdy ją znalazłam.
    A i owszem wybieram się na targi. W który dzień będziecie? ;p
    Pozdrawiam,
    Wikix

    OdpowiedzUsuń
  4. CIekawi mnei książka " To nie jes dieta". CO do targów książki, to ja równeiż się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam za daleko :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam daleko do Krakowa bo z okolic Wawy, ale prawdopodobnie będę :D
    Jej SQN w bierdronce! Muszę koniecznie sprawdzić czy są i u mnie :)

    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobliwe i cudowne przypadki Avy ostatnio czytałam, bardzo osobliwa książka xD Tytuł nie kłamieee :P Cudowna też była, niech już będzie xD
    Na targach mnie nie będzie ;-; Do Krakowa mam strasznie daleko :( :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka