poniedziałek, 13 lutego 2017

A TO CIEKAWE! #6 - Anna McNulty

Witajcie, kochani! Mam nadzieję, że tak jak ja macie teraz ferie i możecie się cieszyć tym cudownym wolnym czasem ^^. Jeśli nie, to bardzo mi przykro. Dziś przygotowałam coś co (mam nadzieję) zainspiruje Was do rozwijania siebie oraz swoich pasji i będzie Waszą motywacją do działania. Jaki sekret skrywa kolejny post z serii A TO CIEKAWE?


W ostatnim czasie moją uwagę przykuła... ANNA McNULTY

Anna pochodzi z Kanady, z New Brunswick. Jest 14-letnią cheerleaderką i tancerką. Swoją przygodę z cheerleadingiem rozpoczęła, gdy miała 10 lat i od razu była zauważalna pod względem rozciągnięcia i gibkości swojego ciała. Niedługo później podjęła treningi tańca, dokładniej contemporary dance. Za każdym razem, gdy oglądam udostępniane przez nią materiały dostaję przypływu energii i sama chcę ćwiczyć.

Zaciekawiła mnie swoim kontem na instagramie [klik], na którym możecie znaleźć wiele pięknych zdjęć i filmków.
Prowadzi również kanał na YouTube [klik], na którym pokazuje różne sposoby na szybkie i sukcesywne rozciągnięcie nóg, bądź kręgosłupa.  
Mam nadzieję, że Anna zaciekawiła Was tak jak mnie i zachęciła Was do działania, tym bardziej, że ferie, to idealny czas na pracę nad sobą i dążenie do wyznaczonych celów. Powodzenia!
- Nutella

2 komentarze :

  1. O kurcze :O askoczyłas mnie

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa! ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka