sobota, 25 lutego 2017

Unpopular opinions book tag

źródło zdjęcia
Cześć! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić kolejny ciekawy TAG. Tym razem będzie on dotyczył nietypowych opinii o książkach. Zainspirowała mnie do niego Arancione z bloga "Książkoholizm Postępujący". Zaczynajmy!

Popularne serie książkowe, które nie przypadły Ci do gustu.


Taką serią na pewno może być " Zmierzch". Każdy zna fabułę i wie o co chodzi i jest bardzo, ale to bardzo dużo fanów tych książek. Mnie ta historia nie przekonuje i po pierwszej części nie sięgałam po kolejne. 

Popularne serie, które ty lubisz, a inni - nie.
Wydaje mi się, że najlepsza w tej kategorii jest trylogia "Delirium", która cieszy się różnymi opiniami. Niektórych nie rozumiem, gdyż autorka pisząc tą powieść skradła całe moje serce i mogę ją zaliczyć do jednej z moich ulubionych.

Miłosny trójkąt, w którym nie spodobało Ci się kto z kim skończył.
Nie przypominam sobie, żebym spotkała się z taką sytuacją w książkach, ale z pewnością nie byłam do końca zadowolona z zakończenia filmu " La la land".

Popularny gatunek, po który rzadko sięgasz.
Z pewnością jest to kryminał. Nie mogę powiedzieć, że nie lubię książek tego typu, ponieważ czasem po mnie sięgam, ale zdarza się to po prostu bardzo rzadko.

Popularny bohater, którego nie lubisz.
Wiem, że dużo osób uwielbia Draco z "Harry'ego Pottera", aczkolwiek ja nie lubiłam go od samego początku i chyba nic mnie do niego nie przekona.

Popularny autor, za którym nie przepadasz.
Nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Nie przychodzi mi na myśl żaden autor, którego nie lubię.

Popularne serie, których nie chcesz czytać.
"Akademia Wampirów", "Zmierzch", "Pamiętniki Wampirów", "Więzień labiryntu", "Niezgodna". 

Adaptacja filmowa lepsza od książki.
Prawie nigdy nie zdarza się, żeby adaptacja podobała mi się bardziej od książki, ale było tak w przypadku "Gwiazd naszych wina". Podobało mi się to i to, aczkolwiek film był odrobinę ciekawszy. 

Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten tag. Jestem ciekawa Waszych odpowiedzi, więc piszcie w komentarzach co Wy uważacie. Nominuję wszystkich chętnych, którzy mają ochotę wykonać ten tag. 

-Nutella

4 komentarze :

  1. 1. Popularne serie książkowe, które nie przypadły Ci do gustu.
    U mnie z pewnością to trylogia Niezgodna.

    2. Popularne serie, które ty lubisz, a inni - nie.
    U mnie znów będzie na odwrót, gdyż będzie to pewnie Zmierzch. :D

    3. Miłosny trójkąt, w którym nie spodobało Ci się kto z kim skończył.
    Nie jest to konkretnie trójkąt i jeszcze części serii wyszły, ale z pewnością na moje idealnie połączenie nie ma szans. Chodzi tu oczywiście o czworokąt Aelin-Rowan-Dorian-Chaol.

    4. Popularny gatunek, po który rzadko sięgasz.
    Czytam bardzo zróżnicowane książki, więc raczej każdemu gatunkowi daje szanse. Jedyne co mi przychodzi na myśl to horrory.

    5. Popularny bohater, którego nie lubisz.
    Katniss z Igrzysk Śmierci. Nie mogłam jej zdzierżyć.

    6. Popularny autor, za którym nie przepadasz.
    Nie przepadam za Johnem Greenem. Jakoś niekoniecznie do mnie trafia.

    7.Popularne serie, których nie chcesz czytać.
    Chyba takiej nie ma, a przynajmniej jeszcze na takie nie trafiłam. Raczej większość z tych popularnych już jest za mną. 

    8. Adaptacja filmowa lepsza od książki.
    "Forrest Gump", "Love, Rosie" i "Wielki Gatsby"

    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zan te ksiązki al nie wszystkie czytałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah, uwielbiam Dracona. To moja pierwsza, książkowa miłość. I kocham parring Dramione i zaczytuje się w opowiadaniach... :) Nie wiem czy Delirium nie podoba się, ja odnoszę wrażenie że wiele, naprawdę dużo osób bardzo lubi tę trylogię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ani film, ani książka ,,Gwiazd Naszych Wina" nie przypadła do gustu - czułam się, jakbym została wrzucona w denne romansidło, to zdecydowanie nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka