sobota, 4 marca 2017

Podsumowanie lutego 2017

Luty już za nami, więc przyszedł czas na małe podsumowanie. Czy uważamy go za miesiąc udany? Hmmm... Musimy się przyznać, że miałyśmy nieco ambitniejsze plany. 

Zapałka
1. "Znak czterech" - Arthur Conan Doyle ★★★★★★★★★★
2. "Przygody Sherlocka Holmesa" - Arthur Conan Doyle ★★★★★★★★
3. "Dzienniki Sherlocka Holmesa" - Arthur Conan Doyle ★★★★★★★★★★ (w innym tłumaczeniu "Wspomnienia Sherlocka Holmesa")
4. "Manwhore" - Katy Evans ★★★★★★✩✩✩



Najlepsze cytaty:

  1. "Wyjątek wyklucza regułę"~ "Znak czterech" - Arthur Conan Doyle
  2.  "Ileż razy mówiłem ci, że skoro wyeliminujesz rzeczy niemożliwe, to to, co pozostanie, chociaż nieprawdopodobne, musi być prawdą?" ~ "Przygody Sherlocka Holmesa" - Arthur Conan Doyle
  3. "Podobno kiedy się czegoś pragnie, powinno się to sobie wyobrazić, a wtedy to się zmaterializuje." ~ "Manwhore" - Katy Evans

Podsumowując...

  • przeczytałam 4 książki
  • przeczytałam około 1348 stron (około 48 stron dziennie)
  • nie kupiłam ŻADNEJ książki (szok :O)

Nutella
1. "7 razy dziś" - Lauren Oliver ★★★★★★★★★★
2. "Całkiem obcy człowiek" - Rebecca Stead ★★★★★★
3. "Harry Potter i przeklęte dziecko" - J.K. Rowling, Jack Thorne, John Tiffany ★★★★



Najlepsze cytaty:
  1. "Życie nie jest życiem, jeśli się przez nie tylko prześlizgniesz. Wiem, że jego istota polega na tym, by znaleźć rzeczy, które mają znaczenie, i trzymać się ich, walczyć o nie i nie odpuścić.”~ " 7 razy dziś" - Lauren Oliver 
  2. " Oto kolejna rzecz, którą należy zapamiętać: Nadzieja trzyma przy życiu. Nawet po śmierci jest to jedyna rzecz, która trzyma przy życiu." ~ "7 razy dziś" - Lauren Oliver
  3. "Powiedzmy, że z każdym człowiekiem związane jest dziewięć tysięcy różnych rzeczy (...) i powiedzmy, że dwoje ludzi zakochuje się w sobie, bo im się wydaje, że ich rzeczy do siebie pasują. Ale nie wiedzą, że tak naprawdę pasuje do siebie tylko tysiąc z tych rzeczy..." ~ "Całkiem obcy człowiek" - Rebecca Stead

Podsumowując:
  • przeczytałam 3 książki
  • przeczytałam 1055 stron ( około 38 stron dziennie )
  • nie kupiłam ŻADNEJ książki (prawdopodobnie, dlatego że teraz chciałabym kupować książki kulinarne, a moja mama i siostra się nie zgadzają, mówiąc, że przeze mnie przytyją ;p)

Uwaga!!! Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie, organizowanym przez wydawnictwo Novae Res, w którym do wygrania są dwa tomy powieści Agnieszki Janiszewskiej pt. "Aleja starych topoli" - http://novaeres.pl/blog/2017/03/zapytaj-agnieszke-janiszewska/

-Zapałka & Nutella

5 komentarzy :

  1. Fajne są te okładki Sherlocka :) A wyniki przyzwoite, aczkolwiek skoro nie jesteście do końca zadowolone, to życzę Wam bardziej zaczytanego marca :D
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie też chce przeczytac to "7 razy dziś" :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Już niedługo pojawi się moja recenzja tej książki i mam nadzieję, że zachęci Cię jeszcze bardziej ^^

      Usuń
  3. Sherlock <3. Na półce czeka na mnie "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" i kurcze, wciąż nie mam kiedy się za nią zabrać.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam udanego marca :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka