środa, 22 marca 2017

Wiosenny TBR

Witajcie! Poczuliście już wiosnę? Niestety, ale pogoda w mojej okolicy skutecznie mi to uniemożliwia. Chyba spodziewałam się, że wraz z nadejściem 21 marca, słońce wyjdzie zza chmur, a kwiaty zakwitną z prędkością światła. Dodatkowo, mój humor poprawia ogrom nauki w szkole. Jestem pewna, że czujecie się podobnie. Przysłowiowo; nie wiem, w co ręce włożyć, dlatego uważam, że to wprost idealny moment, aby przedstawić Wam moje plany czytelnicze na najbliższy czas (sarkazm). *Kiedy książki są twoją ostatnią nadzieją.* 

  • "Bezsilni" - Kati Hiekkapelto
  • "Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu" - Anna Lange
  • "Zabójca z sąsiedztwa" - Alex Marwood

  • "Bez szans" - Mia Sheridan 
  • "Królestwo kanciarzy" - Leigh Bardugo
  • "Pieśń jutra" - Samantha Shannon 

  • "Dom jedwabny" - Anthony Horowitz 
  • "Moriarty" - Anthony Horowitz 
  • "Immunitet" - Remigiusz Mróz 

Jak wyglądają Wasze plany czytelnicze na najbliższe tygodnie? Co teraz czytacie? Ja z bólem serca kończę "Dolinę strachu". Z każdą stroną, nieubłaganie zbliżam się do końca przygód niezastąpionych Sherlocka Holmesa i Doktora Watsona. Może Anthony Horowitz, który postanowił kontynuować pracę sir Arthura Conana Doyle'a, choć trochę pomoże mi pozbyć się smutku. Czy ktoś z Was miał okazję zapoznać się już z "Domem jedwabnym" lub "Moriarty'm"?

-Zapałka

6 komentarzy :

  1. Kilka książek nam się powiela :) Wiosną też bardzo chciałabym przeczytać "Królestwo kanciarzy" i "Pieśń jutra". "Clovis LaFey..." mam w planie, ale raczej na najbliższy czas.
    Powodzenia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie, nic z tego nie czytałam i nie planuje na razie. Ja w tym momencie chce skończyc to, co mam na półce, czyli doczytać "Ostatnie imperium" i w końcu zmęczyć "Lód" Dukaja, mimo, że wiem, że będzie BARDZO bolało :D Ale to nie znaczy, że to będzie zła książka, broń Boże, nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z wymienionych przez Ciebie książek, ale bardzo chcę przeczytać "Bez szans". W moim regionie na szczęście czuć wiosnę i pięknie świeci słoneczko. Nareszcie mogłam wyciągnąć lżejsze kurtki.
    Pozdrawiam
    www.The-only-thing-i-love-are-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu czaję się na książki Horowitza, mam nadzieję, że w końcu kiedyś je przeczytam :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuję przeczytać jak najwięcej Mroza, bo od roku kończę 3 część Parabellum, a jestem strasznie ciekawa "Behawiorysty" i "Wotum Nieufności ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ,,Colvisa"! :D
    Świetna powieść! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka