sobota, 1 kwietnia 2017

Podsumowanie - marzec 2017

Witajcie kochani! Wraz z końcem miesiąca, przyszedł czas na podsumowanie marca. Moje wyniki są nieco lepsze niż w lutym, dlatego, chociaż nie do końca zrealizowałam swoje czytelnicze plany, jestem bardzo zadowolona. Co udało mi się przeczytać?
  1. "Powrót Sherlocka Holmesa" - sir Arthur Conan Doyle ★★★★★★★★★
  2.  "Pies Baskervill'ów" - sir Arthur Conan Doyle ★★★★★★★★★★
  3. "Dolina Strachu" - sir Arthur Conan Doyle  ★★★★★★★★✩✩
  4. "Dom jedwabny" - Anthony Horowitz ★★★★★★★★★
  5. "Rewizja" - Remigiusz Mróz ★★★★★★★★✩✩


Najlepsze cytaty:
  1. "Kobieta miewa w oczach błyski stokroć wymowniejsze od słów." ~ "Pies Baskervillów" - sir Arthur Conan Doyle 
  2. "Nie ma i nic nowego nie będzie pod słońcem. W obracającym się bez przerwy kole wciąż migają nam te same szprychy." ~ "Dolina Strachu" - sir Arthur Conan Doyle 
  3. "W godzinie śmierci wszyscy jesteśmy równi; kimże więc jesteśmy, by oceniać się nawzajem, gdy czeka już na nas Sędzia znacznie potężniejszy?" ~ "Dom jedwabny" - Anthony Horowitz
  4. " Wypadło mi coś. - Najwyraźniej. Mózg." ~ "Rewizja"  - Remigiusz Mróz 

Podsumowując...
  • przeczytałam 5 książek
  • przeczytałam około 1833 stron (około 59 stron dziennie)
  • kupiłam 3 książki

Teraz Wy, pochwalcie się swoimi czytelniczymi osiągnięciami!

-Zapałka 

7 komentarzy :

  1. To wydanie Sherlocka ma świetne okładki.
    Niezły cytat z "Rewizji" ;)
    Pozdrawiam i życzę zaczytanego kwietnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic z wymienionych przez Ciebie powieści, ale będę musiała to nadrobić. Świetny wynik, życzę powodzenia w kwietniu!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wymienionych pozycji nic nie czytałam. :/ U mnie marzec całkiem nieźle wyszedł, zdołałam przeczytać 6 ksiażek. Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przeczytanych przez ciebie książek czytałam tylko "Rewizję" i bardzo mi się podobała. Zainteresowała mnie też okładka książki "Dom jedwabna", chyba będę musiała o niej coś nieco poczytać.
    Pozdrawiam Justyna z Książko, miłości moja

    OdpowiedzUsuń
  5. ja akurat nie czytałam tych książek :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo, jestem pod wrażeniem. Ja mam tyle na głowie, że miesięcznie to maksymalnie jedna książka
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie udało się przeczytać 6 książek, co uważam za całkiem niezły wynik. Mam w planach "Psa Baskervillów"

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka