poniedziałek, 5 czerwca 2017

"Ugly love" - Colleen Hoover

 Cześć, kochani! Muszę się Wam przyznać, że do napisania tej recenzji zbierałam się bardzo, bardzo... bardzo długo. Znalezienie słów wyrażających moją opinię na temat powieści Colleen Hoover jeszcze nigdy nie przyszło mi z aż tak wielką trudnością. Powieści tej autorki zawsze mnie zachwycały i przyprawiały o dreszczyk emocji. Niestety, tym razem tego zabrakło...

Tate otwiera nowy rozdział swojego życia. Rozpoczyna studia i podejmuje się pracy pielęgniarki. W tym celu musi się jednak przeprowadzić do swojego starszego brata. Corbin jest pilotem, tak jak jego najbliżsi przyjaciele.
Miles, to najlepszy przyjaciel Corbina. Mieszkają naprzeciwko siebie i razem pracują. Chłopak jest niezwykle przystojny i męski. Pociąga swoją tajemniczością i świdrującym spojrzeniem.
Mimo tego, że początek znajomości Tate i Milesa nie jest w żaden sposób przyjemny, czy romantyczny, ta dwójka odnajduje wspólną więź porozumienia... Jeśli, to co ich łączy można w ten sposób nazwać. Tak naprawdę za dużo ze sobą nie rozmawiają, gdyż są zajęci nieco innymi sprawami (myślę, że każdy z Was wie o co mi chodzi). Wszystko się jednak komplikuje, gdy dziewczyna zaczyna zadawać pytania. Niewygodne pytania. W ten sposób łamie zasadę chłopaka:
nie pytaj o przeszłość i nie oczekuj przyszłości.
Też mieliście kiedyś tak, że wątek poboczny zainteresował Was bardziej niż główna fabuła? Tak właśnie się czułam w tym przypadku. Historia głównej bohaterki do mnie w ogóle nie przemawiała, a nawet mnie gorszyła. Przez ilość scen erotycznych zaczęłam się zastanawiać czy nie czytam przypadkiem " Pięćdziesięciu  twarzy Greya". 
Z o wiele większym zaciekawieniem czytałam wspomnienia Milesa i momentami miałam po prostu ochotę przerzucać strony, żeby szybciej poznać jego przeszłość. 
Wydaje mi się, że z żadnym z głównych bohaterów raczej nie potrafiłabym się zaprzyjaźnić w realnym życiu. Jeśli już, to byłby to brat Tate, Corbin. 

Nadzwyczaj trudno tak nieprzychylnie wypowiadać się o jakiejś książce, a już szczególnie o powieści Colleen Hoover, gdyż zawsze uważałam ją za moją ulubioną autorkę. Mimo wszystko, może zdecydujecie się na przeczytanie i się Wam spodoba? Jeśli tak, podzielcie się swoją opinią w komentarzu. Możliwe, że dzięki temu w jakiś sposób sama zmienię moje nastawienie. 

Ocena: 5,5/10
-Nutella

PS W 2018 r. będzie premiera ekranizacji, więc zamieszczam Wam krótki zwiastun ;) .
                              

6 komentarzy :

  1. Ksiązka jest idealna a na zwiasunie to jest pokazane jako ala Grey :D Ale powiem, ze z checią czekam czekam <3 premiera 7 listopada 2018 :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. To zupełnie nie mój typ książek, więc podziękuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się książka podobała, choć fakt, scen erotycznych było zbyt wiele. Całość miło wspominam. Tak jak Ciebie najbardziej zainteresował mnie wątek przeszłości Milesa. <3

    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka była dobra, ale nie wybitna. Cały czas porównuję kolejne książki Hoover do Hopeless, a niestety ciężko dorównać tak świetnej książce.
    Co do filmu, to premiera jest przekładana od lat, więc ciężko mi uwierzyć, że będzie naprawdę w 2018 roku. :(

    Pozdrawiam,
    Magda z Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wszystko zawsze wychodzi autorowi tak super, jak poprzednie powieści. Wiem to dobrze po przeczytaniu paru książek Dana Browna, który jest genialnym pisarzem, jednak czasem zdarzały mu się potknięcia. Pomimo to myślę, że ta książka może być ciekawa, każdy lubi coś innego i kto wie, może i mi przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam to już dość dawno temu, jeszcze jako nieoficjalne tłumaczenie, ale wspominam całkiem dobrze :D Tylko że... miałam na odwrót! Nie lubiłam tej części Milesa, jakoś irytowała mnie, o wiele bardziej interesowała mnie historia Tate, choć ona sama miejscami mnie irytowała czasem... :P Aczkolwiek nie żałuję, że przeczytam, ale fanką tejże autorki stanowczo nie jestem xD

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka