czwartek, 6 lipca 2017

Podsumowanie - czerwiec 2017

Witajcie kochani! Wraz z początkiem nowego miesiąca, przyszedł czas na podsumowanie czerwca. Jestem bardzo zadowolona ze swoich wyników. Pomimo zabieganego okresu, udało mi się zrealizować moje czytelnicze plany. Co udało mi się przeczytać?



  1. "Zapisane w wodzie" - Paula Hawkins ★★★★★★★✩✩✩
  2. "Pierworodna" - Tosca Lee ★★★★★★★★✩✩
  3. "Królewska klatka" - Victoria Aveyard ★★★★★★★★✩✩
  4. "After. Płomień pod moją skórą" - Anna Todd ★★★★★✩✩✩✩✩
  5. "Immunitet" - Remigiusz Mróz ★★★★★★★★★✩

Najlepsze cytaty:

  1. "Wiesz, jak to mówią - pytania są dla nas ciężarem, ale odpowiedzi więzieniem, do którego sami się wtrącamy." ~ "Immunitet" - Remigiusz Mróz
  2. "Cierpienie hartuje. Miłość rozmiękcza." ~ "Królewska klatka" - Victoria Aveyard

Podsumowując...

  • przeczytałam 5 książek
  • przeczytałam 2576 stron
  • przeczytałam około 85 stron dziennie
  • kupiłam 2 książki

Teraz Wy, pochwalcie się swoimi wynikami!

-Zapałka

7 komentarzy :

  1. W czerwcu udało mi się przeczytać 12 książek, bo mam pomaturalne wakacje <3 :D Czytam jak szalona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki :) U mnie dużo słabiej, bo czerwiec to jak wiadomo sesja, więc czasu na czytanie znacznie mniej, ale postaram się nadrobić w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w czerwcu bardzo słabo, ale postaram się nadrobić w lipcu. W końcu wakacje, można zapomnieć o obowiązkach i poświęcić czas na to, co lubimy robić najbardziej :)
    Gratuluję wyniku!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na recenzję "Zbrodni nie przystoi damie"!
    Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja porzuciłam serię Aveyard po pierwszym tomie, bo bardzo rozczarowało mnie zakończenie i nie polubiłam bohaterów :/
    Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w lipcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisane w wodzie muszę przeczytać, kiedyś wudziałam tą ksiązkę w biedronce :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/czarny-dresowy-komplecik.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam Poerworodna i Królewską klatkę. Obie bardzo mi sie podobały, moje serce jednak bardziej skradła Pierworodna 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam ,,Pierworodną" i nie podobała mi się aż tak bardzo jak Tobie, ale cóż, każdy ma inne gusta. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka