poniedziałek, 18 lipca 2016

7 DEADLY SINS BOOK TAG

Cześć! Mogłoby się wydawać, że wakacje oznaczają więcej wolnego czasu na czytanie, częstsze spotkania z przyjaciółmi, ale dla mnie przede wszystkim pisanie postów. Nie, moi kochani! Dlaczego? Otóż dlatego, że pewnej nocy, wichura postanowiła zerwać kabel, który sprawiał, że w moim domu był internet, a skoro go nie ma, nie ma również dostępu do bloga. Byłam wściekła, że akurat teraz musiało się to stać! Wzięłam głęboki oddech i pomyślałam sobie, że i tak nic nie mogę na to poradzić. Dobrze, że mam Nutellę, która o wszystko zadba pod moją nieobecność. Jestem teraz w gościach, którzy są niezwykle życzliwi i pożyczyli mi swój komputer. Postanowiłam skorzystać z okazji i wykonać świetny tag 7 DEADLY SINS BOOK TAG. Za nominację serdecznie dziękuję Arancione

CHCIWOŚĆ, czyli jaka jest najtańsza i najdroższa książka na Twojej półce
Najtańsze książki w mojej biblioteczce to "Duma i uprzedzenie" oraz "Wichrowe Wzgórza" od wydawnictwa Świat książki. Powieści z serii Angielski ogród są po prostu cudowne, a do tego w przystępnej cenie. 
Najdroższą książką na mojej półce jest niezaprzeczalnie ogromna cegła, którą jest "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa". Chociaż kupując ją i tak zaoszczędziłam mnóstwo pieniędzy. :)
GNIEW, czyli z jakim autorem masz love-hate ralationship 
Wspaniała Leigh Bardugo, którą kocham za Trylogię Grisza oraz "Six of Crows" (niedługo książka będzie dostępna również w języku polskim), a nienawidzę za to co zrobiła jednemu z bohaterów, ale nic więcej nie mogę Wam zdradzić...
OBŻARSTWO, czyli jaką książkę możesz pożerać ciągle bez żadnego wstydu 
Takie książki to na pewno "Czas żniw", "Zakon Mimów" oraz cała Trylogia Grisza, które mogłabym czytać w kółko, od początku.
LENISTWO, czyli czytanie jakiej książki zaniedbałaś przez swoje lenistwo.
"Przepowiednię dla Romanowów" zaczęła już bardzo dawno temu i przeczytałam jeden rozdział. Wiem, że książka mnie zainteresuje, ponieważ bardzo lubię takie klimaty... Muszę się po prostu za nią porządnie zabrać!
PYCHA, czyli o jakich książkach mówisz najwięcej, gdy chcesz zabrzmieć jak inteligenty czytelnik
Ha, bardzo podoba mi się ten punkt! Taka książka to "Nędznicy", chociaż znowu tak dużo o niej nie mówię... :D
NIECZYSTOŚĆ, czyli jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera literackiego
Pewność siebie, ale nie pycha, poczucie humoru, inteligencja oraz oryginalność. Musi mieć coś, co po prostu wyróżniałoby go spośród innych.

ZAZDROŚĆ, czyli jakie książki najchętniej dostałabym w prezencie
Och, ile takich książek jest! :D Najbardziej chciałbym otrzymać "Roar and Liv", gdyż sama nigdzie nie mogę znaleźć tej powieści.
Do tagu nominuję:

13 komentarzy :

  1. Pierwsze słyszę o "Roar and Liv". "Nędzników" planuję kiedyś przeczytać. Pozdrawiam! ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też robiłam kiedyś ten tag! :D Oj, chcę bardzo przeczytać Nędzników, ale jak zwykle z czasem nie nie wyrabiam. Czekam na premierę Six of Crows bo dużo na zagraniczny booktubie się od tej książce nasłuchałam. Och, seria Angielski Ogród ma cudowne okładki <3 Cieplutko pozdrawiam ♥ Nina z bloga impresjalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tag i jeszcze lepsze odpowiedzi! Może też się na niego kiedyś skusze... :)

    Pozdrawiam cię z całego serduszka i zapraszam do mnie na '12 książkowych faktów o mnie' :)
    Tusia z bloga tusiaksiazkiinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny i oryginalny tag :O Nie spotkałam się jeszcze z tak ciekawym tagiem :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag! ;)
    Chyba powinnam w końcu zabrać się za ''Czas żniw''.Tyle jest zachwytów nad tą książką,a ja nadal jej nie mam. :(
    Pozdrawiam! ;*
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że widzę ten tag po raz pierwszy, jednak bardzo mi się on spodobał... Ciekawe pytania i odpowiedzi ;)

    Ps: nominowałam was do LBA - KLIIIIK
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację :D
    Na pewno wykonam ten TAG-u
    PS Świetnie poradziłaś sobie z tymi pytaniami.
    Pozdrawiam
    Książkowy Nieogarek

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam takie samo wydanie "Dumy i uprzedzenia";)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zadnej ksiązki z tu wymienionych :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki z Angielskiego ogrodu też skradły moje serce - są pięknie wydane :D
    Trylogii Grisza jeszcze nie czytałam, ale muszę przyznać, że coraz bardziej mnie kusi. Ja cały czas nie mogę przeboleć tego, że zmieniona oryginalne okładki. Polskie też są dobre, ale amerykańskie podobały mi się bardziej. Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu przeczytać ten "Czas żniw"!
    Stoi na półce biedny i czeka na swoją kolej hahaha :D
    Z przyjemnością wykonam TAG w wolnej chwili! Dziękuję za nominację! :D
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przeczytać ''Dumę i uprzedzenie'' oraz ''Czas żniw''.
    Dziękuję za nominację, z przyjemnością wykonam ten TAG! <3
    Buziaki,
    StormWind :*

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka