środa, 6 lipca 2016

Darmowe opowiadanie autorstwa Piotra Patykiewicza

Cześć! Czytaliście już "Dopóki nie zgasną gwiazdy" autorstwa Piotra Patykiewicza? [recenzja] Macie okazję zdobyć opowiadanie, którego akcja dzieje się w tym samym świecie i to kompletnie za darmo!

"Około trzystu lat temu na Ziemi rozpoczęła się istna apokalipsa. W wyniku Upadku miliardy zginęły, Słońce zniknęło, a planetę skuł lód.

Ale to nie był jeszcze koniec świata i ludzkości.

Nowa rzeczywistość oraz zupełnie nieoczekiwane zagrożenia zmusiły ludzi do osiedlania się wysoko w górach. I tam, mimo ciężkich warunków, podjęli wyzwanie i zaczęli wieść normalne życie. Prawie… Oto bowiem wśród licznych niebezpieczeństw czyhających na ocalałych narodziła się tajemnicza choroba – parch. Zdaje się, że nie ma na nią lekarstwa. Zarażeni – skazani na długotrwałą i bolesną agonię – zmuszani są do włóczęgi. Żadna chata ich nie przyjmie, w żadnej osadzie nie znajdzie się choć skrawek miejsca dla nich. W męczącej podróży do Cienistej Kotliny – jedynego miejsca, gdzie mogą spokojnie dożyć swoich dni – parchaci zdani są tylko na siebie.

Nie każdemu jednak podoba się tak poniżający los…"

Opowiadanie znajdziecie pod tym LINKIEM :) Zaczytanego dnia!

-Zapałka

8 komentarzy :

  1. Nie moja bajka, ale słyszałam o nim ;) Zobaczymy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może okaże się ciekawe :)

    http://1carlsky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka mnie nie przyciągnęła do siebie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za takimi książkami! <3
    Ale kwestia gustu :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. W wolnej chwili z przyjemnością przeczytam to opowiadanie, naprawdę. Czasem warto zajrzeć do profesjonalnego opowiadania, a nie zwykłego fanfiction, chociaż to nie są moje klimaty.
    Mogę coś powiedzieć? Przepraszam, ale powiem, bo po prostu ręce mi opadają. Apeluję do dwóch dziewczyn nade mną. Zapałka napisała o OPOWIADANIU. Opowiadanie, to nie jest książka, moje kochane.
    Zrozumiem, jeśli autorki bloga usuną ten komentarz, ale kurde, ktoś musi tutaj coś powiedzieć, bo mnie krew zaleje przez tak bezczelną autoreklamę.
    I jeszcze to udawanie na siłę, że się przeczytało post - nauczcie się żyć w blogosferze, moje drogie. A przede wszystkim, szanujcie pracę innych. Ktoś musiał usiąść i napisać ten post, ciekawe, czy byłoby Wam miło, gdyby komentarze na Waszych blogach, składały się z linków.
    Przepraszam autorki bloga za komentarz, ale musiałam się odezwać, bo trafił mnie szlag.
    Pozdrawiam Was obie cieplutko i życzę jak najmniej takich komentatorów...
    Jeżeli wpadniecie zobaczyć moją recenzję, będę naprawdę wdzięczna :)
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma najmniejszego powodu, abyśmy usuwały Twój komentarz :) Niestety, ale zjawisko "nie przeczytałam posta, ale napisze byle co i wkleję link do swojego bloga" jest coraz częstsze. Chęć zaistnienia, zareklamowania swojej strony zwycięża nad najzwyklejszą uczciwością. Cieszę się, że są jeszcze osoby, które nie boją się mówić o tym głośno :) Z wielką przyjemnością odwiedzę Twojego bloga.

      Usuń
  6. Rzadko czytuję opowiadania, ale powiem Ci szczerze, że opis jest bardzo zachęcający, więc jak już się uporam z moimi książkami, to bardzo chętnie przeczytam ;)
    Buziaki, Lunatyczka

    P.S. Właśnie otrzymałaś nominację do TAGu >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka