czwartek, 14 lipca 2016

Holidays TBR

  Witam Wszystkich w kolejnym wakacyjnym dniu. Każdy się pewnie teraz stara wykorzystać ten wolny czas na nadrobienie czytelniczych zaległości, tak jak ja, dlatego podzielę się dzisiaj z Wami moją listą książek na lipiec i sierpień. Każdą jaką przeczytam będę na bieżąco skreślać :) . 

1. Pułapka Uczuć - Colleen Hoover
2. Nieprzekraczalna Granica - Colleen Hoover
3. Ta Dziewczyna - Colleen Hoover
4. Niezrównani - Alyson Nöel [recenzja Zapałki]
5. Assa - Andrzej Kowalski  [moja recenzja]
6. Black Ice - Becca Fitzpatrick [recenzja Zapałki]
7. Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender - Leslye Walton [recenzja Zapałki
8. Światło, którego nie widać - Anthony Doerr
9. Szklany miecz - Victoria Aveyard
10. Maybe someday - Colleen Hoover
11. Zawsze stanę przy tobie - Gayle Forman
12. Wybacz mi, Leonardzie - Matthew Quick

Na razie to tyle, ale jestem otwarta na Wasze propozycje :) . A co Wy zaplanowaliście do czytania na te wakacje? 
-Nutella

19 komentarzy :

  1. Ja w te wakacje chciałabym wreszcie skończyć Playlist for the Dead. Ale również w planach mam do przeczytania Panikę, Chłopaka, który stracił głowę, Od złej do przeklętej, #me, Osobliwy dom pani Peregrine, czy Ukrytą łowczynię. To taki zarys tego, co będę czytać w pierwszej kolejności. :)
    Pozdrawiam, Natalia z natalie-and-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w czytaniu! ^_^
    Black ice mnie się bardzo podobało ^_^ Taka mroźna książka, może lekko przewidywalna, ale przyjemna. Maybe someday czytałam ostatnio i też mi się podobała ^_^ Była bardzo emocjonalna :D
    Ja mam kilka(naście.....) książek do przeczytania, m.in. Magonię, Serafinę czy Ogień (czyli drugą część trylogii Engelfors :D)

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam Światło, którego nie widać. też chcę przeczytać Szklany miecz. powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo chciałabym przeczytać Światło Którego Nie Widać:D Zazdroszczę, że macie możliwość przeczytania;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Siedem z nich czytałam i zdecydowanie najbardziej podobały mi się "Maybe someday" oraz "Światło, którego nie widać".
    "Wybacz mi, Leonardzie" mam w planie, ale troszeczkę się jej obawiam, bo tematyka tej książki wydaje się dość ciężka... No, ale zobaczymy jak to będzie :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Światło, którego nie widać kocham, kocham! Świetna, cudowna, wzruszajaca... brakuje mi przymiotnikow! Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender niestety nie za bardzo przypadly mi do gustu :c Jak dla mnie za duzo niedomowien w calej fabule i bohaterach... nie mniej jednak pomysl na historie niezwykle oryginalny i godny pochwaly :)

    Pozdrawiam!
    chocabooks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że masz bardzo ambitne plany czytelnicze na wakacje. Od siebie dodałabym do listy "Jeden dzień" Nichollsa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, część z tych książek sama chciałabym przeczytać! :D A ja w wakacje planuję sięgnąć po m.in. całą serię Percy'ego Jacksona, która już stoi na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka z Twoich planów pokrywa się z moimi :3 Szczególnie jeśli chodzi o ,,Światło, którego nie widać''. Natomiast ,,Wybacz mi, Leonardzie'' bardzo mnie zawiodła. Powdzenia w realizacji planów ;)
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 ostatnie książki to moj fenomen <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze wstydem muszę się przyznać, że nie czytałam żadnej z książek wymienionych przez Ciebie jako wakacyjne to be read. Jednakże wiele z nich mam w planach - jak na przykład "Szklany miecz", bo bardzo polubiłam Mare Barrow i chcę wiedzieć, co się z nią będzie działo :)
    Pozdrawiam i zapraszam na recenzję "Nowicjuszki"! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam w planach Maybe someday :D i Hopeless też, ale już zaczęłam ją czytać :)
    Same świetne książki wybrałaś na te wakacje :)
    Pozdrawiam!
    CynamonKatieBooks

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :D
    Nominowałem was do mojego autorskiego TAG-u.
    Mam nadzieję, że weźmiecie udział :D
    ksiazkowy-nieogarek.blogspot.com/2016/07/paranormal-book-tag-czyli-moj-pierwszy.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za nominację, postaramy się jak najszybciej zrobić ten TAG :)

      Usuń
  14. Polecam "Światło którego nie widać". Cudowna książka <3 Podobnie jak "Cudowne i osobliwe przypadki Avy Lavender" ;) Też planuję w najbliższym czasie wziąć się za "Wybacz mi Leonardzie", ale chyba raczej sięgnę po nią już po wakacjach.
    Ja w te wakacje przede wszystkim chciałabym przeczytać "Gambit hetmański" Forysia i "Drogę królów" Sandersona ;) Obie pozycje do niezłe cegły, ale mam nadzieję, że się z nimi wyrobię ;)
    Przy okazji: Nominowałam Ciebie do 7 Deadly Sins Book Tag. Mam nadzieję, że go u siebie wykonasz ;) Szczegóły

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w realizacji wakacyjnych planów ;*
    Kasia z bloga KsiążkoholizmPostępujący

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czytam ''Wybacz mi Leonardzie'' i bardzo polecam! Czyta się ją błyskawicznie i do tego ma ważny przekaz.Nie jest to typowa młodzieżówka. ;)
    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Też z chęcią przeczytałabym coś C. Hoover i książkę Black Ice. Ostatnio czytałam Fangirl, a na mojej liście zapisałam sobie także Wszystkie jasne miejsca, Każdego dnia i może Drżenie lub Girl online ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawdziłabym tę ostatnią książkę, bo słyszałam już o niej, a poza tym, jej okładka mnie urzekła. :D No to życzę miłego czytania! Ja też w te wakacje próbuję coś nadrobić, chociaż średnio idzie. :/ Trzymaj się. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  18. Spore plany!
    Ale wierzę w Ciebie, dasz sobie radę! :D
    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West
    Z książkami przy kawie

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka